کد خبر : 1353254 | 06 شهریور 1395 ساعت 13:40 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

به جز بازیکنان هیچ‌کس در استقلال پول نگرفته

عبداللهی: فضای منفی در حال دور شدن است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:به جز بازیکنان هیچ‌کس در استقلال پول نگرفته و در واقع همه به نوعی فداکاری کرده‌اند.

عبداللهی: فضای منفی در حال دور شدن است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نصرالله عبداللهی، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: شرایط خوب است و کادر فنی روی نقاط ضعف تیم در هفته‌های ابتدایی کار می‌کند. فردا هم یک بازی دوستانه مقابل راه‌آهن داریم که منصوریان تیمش را ارزیابی کند. 

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه بعد از آمدن بهتاش فریبا تصمیمات مشورتی در استقلال بیشتر شده است یا خیر، گفت: صد در صد همین طور است. آنها با هم مشورت می‌کنند و بهتاش فریبا نیز برای کمک به استقلال به مجموعه اضافه شده است. 

 

وی با بیان اینکه فضای منفی کم کم در حال دور شدن از استقلال است، گفت: وقتی یک تیم نتیجه نگیرد یک عده دنبال سوءاستفاده هستند و همیشه به حاشیه می‌روند. استقلال هم در هفته‌های اخیر نتیجه نگرفته و البته رسانه‌ها هم چون تعطیلات است به دنبال سوژه می‌گردند اما وقت رفتن همه چیز خوب شده و پیشکسوتان هم خوب است از تیم استقلال پشتیبانی می‌کنند تا از این شرایط خارج شویم. 

 

عبداللهی در خصوص اینکه به دلیل مشکل نداشتن حق امضای افتخاری اعضای کادر فنی و پشتیبانی استقلال پولی نگرفتند، گفت: همینطور است. البته افتخاری به استقلال آمده تا مشکلات را حل کند اما تمامی افراد کادر فنی و اعضای پشتیبانی پولی دریافت نکرده‌اند. در واقع به جز بازیکنان هیچ کسی پولی نگرفته و این یک نوع فداکاری محسوب می‌شود. کادر فنی پول نگفت که باشگاه بازیکنان مدنظرش را جذب کند و من می‌دانم حتی اعضای تدارکات تیم استقلال هم پولی نگرفتند ولی از طرف دیگر مطمئن هستم مدیریت جدید مشکلات باشگاه را حل خواهد کرد. 

 

وی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون برکناری علیرضا منصوریان بعد از شکست احتمالی در دربی مطرح می‌شود، گفت: حرف و حدیث زیاد است. بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند. مدیرعامل و هیأت مدیره حمایت‌شان را انجام می‌دهند. اتفاقا این بار تصمیم گرفته‌ایم برای اولین بار کاری کنیم که هیچ وقت رخ نداده است. همه با هم قرار گذاشتیم که حتی اگر اتفاقی افتاد و تیم هم نتیجه نگرفت پای سرمربی بایستیم و از مدیریت تا بازیکنان همه با هم قول و قرار گذاشته‌ایم که این کار را از همین فصل آغاز کنیم. این تصمیم ماست و بالاخره از یک جایی و یک روزی باید آغاز شود و خوشبختانه این بار همه با هم چنین قول و قراری داریم.

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور حقدوست هم در استقلال گفت: این بازیکن مشکلات اداری دارد که باید حل شود. بعد از آن در خدمت او خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها