کد خبر : 1353256 | 06 شهریور 1395 ساعت 14:02 | 89.6K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده انتشار مصاحبه رضاییان در سایت رسمی؛

باشگاه پرسپولیس می‌خواهد رامین برگردد

مصاحبه جالب توجه رامین رضاییان با سایت رسمی باشگاه این تصور را ایجاد می کند که مدافع ملی پوش به بازگشت به این تیم بسیار نزدیک شده است.

باشگاه پرسپولیس می‌خواهد رامین برگردد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ در هفته های گذشته بارها و بارها گفته بود که برای رامین رضاییان جایی در لیست تیمش ندارد، اما وقتی سایت رسمی باشگاه با این بازیکن گفتگو می کند و حرف های او را برای بازگشت به انتشار می رساند مشخص است که توافقات جدیدی صورت گرفته است.


شب گذشته در بخش خبری ساعت 21 شبکه اول اعلام شد که رضاییان به پرسپولیس بازخواهد گشت و ظاهرا این مساله امروز به قطعیت نزدیک تر خواهد شد. چرا که در حال حاضر جلسه ای بین مدیران باشگاه و برانکو ایوانکوویچ در حال برگزاری است که ممکن است خروجی آن همین مساله باشد.


راه حل پرسپولیس برای حضور رضاییان در لیست خارج کردن نام آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی و جایگزین کردن نام او با این مدافع راست ملی پوش است. برانکو ایوانکوویچ که امروز از دوبی بازگشته در ابتدا موافق این موضوع نبوده اما ممکن است مثل دفعات قبل مصالح را در نظر بگیرد و از موضع خود کوتاه بیاید. البته با توجه به حضور حسین ماهینی در این پست و نمایش خوب او در 4 بازی اول، برانکو ایوانکوویچ تمایل چندانی برای بازگرداندن رضاییان ندارد و این مساله را برخلاف مصالح تیمی ارزیابی می کند اما فشار باشگاه فعلا او را پای میز مذاکره کشانده تا همه راه حل های موجود مورد بحث قرار گیرد. در نهایت در صورتی که این اتفاق رخ دهد هم باز انتشار این مصاحبه از سوی سایت رسمی باشگاه عجیب به نظر می رسد چرا که با این مصاحبه سرمربی تیم در مقابل عمل انجام شده و زیر فشار قرار گرفته است.


البته سایت باشگاه پرسپولیس این کار را بنا بر اصرار خود رامین رضاییان انجام داده است. با توجه به اینکه این گفتگو، مصاحبه مهمی بوده، رضاییان برای عدم بروز دلخوری در بین خبرگزاری ها و وبسایت ها دوست داشته این مصاحبه از یک منبع رسمی منتشر شود تا احیانا برای او دردسر تازه ای پیش نیاید.


در نهایت باید در انتظار پایان جلسه برانکو ایوانکوویچ با مدیران پرسپولیس ماند. به هرحال، در ایران کمتر باشگاهی است که بخواهد مدافع راست تیم ملی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها