کد خبر : 1353281 | 06 شهریور 1395 ساعت 15:10 | 176.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اظهار نظر ایوانکوویچ درباره رضاییان

برانکو: رامین بازیکن باشگاه است، نظرم تغییر نکرده!

سرمربی کروات پرسپولیس که امروز برای جلسه با مدیران باشگاه راهی ساختمان میدان پیروزان شده بود، اعلام کرد تصمیمش درباره رامین رضاییان تغییری نکرده است.

برانکو: رامین بازیکن باشگاه است، نظرم تغییر نکرده!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان بار دیگر به بحث اصلی باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است و گفته می شود مذاکرات جدیدی برای بازگشت او به ترکیب پرسپولیس صورت گرفته و به همین منظور مسوولان تیم امروز از برانکو دعوت کردند تا در این زمینه نقطه نظرات خود را اعلام کنند.


سرمربی کروات پرسپولیس بعد از جلسه یک ساعته با مسوولان پرسپولیس روبرو خبرنگاران قرار گرفت و درباره رضاییان و شایعه بازگشت او به تیم گفت: او بازیکن باشگاه محسوب می شود و کمیته انضباطی باشگاه درباره اش تصمیم می گیرد. باشگاه از کمیته انضباطی حکم گرفته که رضائیان قرارداد دارد و عضو باشگاه به شمار می آید.


برانکو ایوانکوویچ در واکنش به سوالی که در این صورت باید رضاییان را پرسپولیسی دانست یا خیر گفت: چیزی که می خواهید از من بشنوید را از من نپرسید. من جواب این سوال را کامل داده ام و بهتر است به سوال های دیگر پاسخ دهم. پرسپولیس در حال حاضر 25 بازیکن دارد که همه برای بازی در ترکیب اصلی با هم رقابت می کنند. درباره رضائیان هم باشگاه باید تصمیم بگیرد که او چه کار کند.


او در مورد شایعه جدایی ساسان انصاری نیز گفت: او از فولاد آمده و کجا می خواهد برود که می گویید.


سرمربی پرسپولیس درباره بازی با تبریز و محل مسابقه نیز پاسخ روشنی نداد و گفت: شما بهتر می دانید که محل این بازی کجا خواهد بود.

دیدگاه‌ها