کد خبر : 1353291 | 06 شهریور 1395 ساعت 16:25 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت منچسترسیتی

براوو: نمی‌شد به پیشنهاد پپ پاسخ منفی داد

کلودیو براوو پس از دو فصل درخشان در بارسلونا تصمیم به جدایی گرفت و با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو به منچسترسیتی پیوست.

براوو: نمی‌شد به پیشنهاد پپ پاسخ منفی داد

 

به گزارش "ورزش سه"، براوو که در بارسلونا فقط در لالیگا به میدان می رفت و در لیگ قهرمانان این تراشتگن بود که دروازه بان ثابت آبی اناری ها بود حالا این فرصت را دارد تا زیر نظر پپ گواردیولا در تمام جام های مهم برای سیتی بازی کند.

 

 

1137847

 

 

او در گفتگو با وبسایت باشگاه سیتی گفت:" معتقدم وقتی بهترین مربی دنیا یک پروژه را برایت توضیح می دهد، انگیزه پیدا می کنی که فوتبال را طوری دیگر ببینی. واقعا این موضوع مسری است و به دیگران منتقل می شود. نمی توانستم به پیشنهاد گواردیولا پاسخ منفی بدهم.  باعث افتخار من است که به این تیم آمدم و بخشی از این پروژه بزرگ هستم.

 

احساس مهم بودن دارم و هدفمان بردن همه جام هاست. ترک بارسلونای بزرگ کار آسانی نبود البته در سیتی هم انتظارات زیاد است. تصمیم آسانی نبود. مخصوصا با اتفاقاتی که در 2 سال اخیر در بارسا رخ داده بود. رشد و پیشرفتی که داشتم باورنکردنی بود.

خانواده ام در زندگی ام نقش مهمی دارند و اینجا آمدن برای آن ها هم مفید بود. حالا از ماجراجویی جدیدی که با هم داریم واقعا خوشحالیم. در بارسلونا دوران خوبی داشتم و با همان انگیزه و برای تاریخ سازی به این تیم آمده ام."

دیدگاه‌ها