کد خبر : 1353292 | 06 شهریور 1395 ساعت 16:08 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه:

ازبکستان رقیب خوبی محسوب می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ازبکستان رقیب تدارکاتی خوبی برای ماست و می‌توانیم ارزیابی دقیقی از بازیکنان داشته باشیم.

ازبکستان رقیب خوبی محسوب می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد ناظم الشریعه-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پس از حضور در تورنمنت چهار جانبه تایلند، بازی با ازبکستان می تواند کمک بسزایی برای شناخت هر چه بیشتر کادر فنی از بازیکنان داشته باشد.
 
وی در ادامه بیان کرد: ازبکستان رقیب خوبی برای ما محسوب می شود چرا که چند بازی تدارکاتی با سایر کشورها و قبل از مسابقه با ما داشته و این امر به آمادگی آنها و همچنین روند رو به رشد بازیکنان ما کمک بسیاری می کند. با توجه به اینکه چند بازیکن مصدوم خود را در اردوی تایلند در اختیار نداشتیم، بر همین اساس این بازی به ما کمک می کند تا میزان آمادگی و بهبود ملی پوشان مصدوم خود را بررسی کنیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: تمام تلاش ما این است که شاکله تیم خود را بشناسیم و بازیکنان را به هماهنگی برسانیم تا در بازیهای جام جهانی کلمبیا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. حضور در تایلند و همچنین بازی تدارکاتی با ازبکستان باعث می شود تا هارمونی تیم ملی کاملا مشخص شود.
 
وی در پایان گفت: تیم ملی نیازمند بازیهای تدارکاتی بود تا بتواند تا در جام جهانی کلمبیا عملکرد قابل قبولی داشته باشد. ما تجربه حضور در تورنمنت تایلند و در نهایت برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ازبکستان را داریم و تدارکات ما برای کلمبیا کافی نیست. امیدوارم بتوانیم عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذاریم و نتایج قابل قبولی را بدست آوریم.

دیدگاه‌ها