کد خبر : 1353295 | 06 شهریور 1395 ساعت 16:15 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی: قلبم همراه تیم ملی است

رحیم زهیوی می‌گوید تا زمانی که پولشان را ندهند در تمرینات استقلال خوزستان شرکت نمی‌کند.

زهیوی: قلبم همراه تیم ملی است

رحیم زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره خط خوردنش از تیم ملی گفت: طبیعتاً از اینکه خط خورده‌ام ناراحت هستم اما برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم. قلبم همراه با ملی پوشان است و امیدوارم در این دو بازی بتوانیم امتیازات کامل را کسب کنیم و قدم را بلند برداریم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.


وی در ادامه گفت: من به هیچ عنوان بی انگیزه نمی‌شوم و بیشتر تلاش می‌کنم، حتی اگر بازهم خط بخورم. دلیلی ندارد از آقای کی روش ناراحت باشم، بالاخره ایشان سرمربی تیم ملی است. من در این اردو بسیار چیزها از ایشان یاد گرفته ام و مطمئنم در اردوهای بعدی تیم ملی نیز بازهم شاگردی کی روش را خواهم کرد.


زهیوی همچنین در انتها درباره وضعیت بد مالی استقلال خوزستان  گفت: من دیگر در تمرینات تیم استقلال خوزستان تا زمانی که پولمان را ندهند حضور پیدا نمی‌کنم. من وقتی می‌خواستم از استقلال خوزستان جدا شوم مسئولین و عده‌ای تماس گرفتند حالا بیایند جواب من را بدهند. من از بسیاری تیم‌های خوب پیشنهاد داشتم اما باتعصب ماندم، آیا این جواب من است که پولم را ندهند؟ من نمی‌دانم چرا اینگونه شد و بازهم می گویم تا زمانی که پولم را ندهند در تمرینات حضور نخواهم یافت.

 

 

مهاجم سوسنگردی استقلال خوزتسان در انتها نیز افزود: به هیچ وجه من یا بقیه بازیکنان با آقای پورموسوی مشکل نداریم، ایشان علاوه بر بومی بودن یک سرمربی با دانش است، مشکل ما با باشگاه و مسائل مالی است، من در ابتدای فصل به احترام مردم خوزستان و آقای پورموسوی تصمیم گرفتم در اهواز بمانم و برای تیم استانم بازی کنم.

دیدگاه‌ها