کد خبر : 1353296 | 06 شهریور 1395 ساعت 16:18 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی ووشو فردا راهی چین تایپه می‌شود

اعضای تیم ملی مردان و زنان ووشو ایران فردا برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا تهران را به مقصد چین تایپه ترک می‌کنند.

تیم ملی ووشو فردا راهی چین تایپه می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۰ الی ۱۵ شهریورماه به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد و تیم ملی ووشو ایران هم با ترکیبی کامل در هر دو بخش بانوان و آقایان با تیم های تالو و ساندا در این رقابتها حضور پیدا می کند. 

 

مهدی محمدی در وزن ۵۶- کیلوگرم، عرفان آهنگریان در وزن ۶۰- کیلوگرم، سعید فاضلی در وزن ۷۰- کیلوگرم، یزدان میرزایی در وزن ۸۰- کیلوگرم، معین تقوی در وزن ۸۵-کیلوگرم، اشکان دلفانی در وزن ۹۰- کیلوگرم و مرتضی عظیمی در وزن ۹۰+ کیلوگرم با هدایت حسین اوجاقی به عنوان سرمربی و منصور نوروزی و علیرضا رضایی منش به عنوان مربی در ترکیب تیم ساندا به این رقابتها اعزام می شوند. 

 

فرشاد عربی، محسن احمدی، رضا خلف زاده، طاهر قاسمی، امیر محمدرضایی و مهدی مختارپور در تالو مردان با هدایت «یوان مین» و مربیگری تیمور بنی طالبی روی تالوفیلد رقابتهای قهرمانی آسیا هنرنمایی خواهند کرد. 

 

همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۵۲- کیلوگرم، الهه منصوریان در وزن ۵۶- کیلوگرم، صدیقه دریایی در وزن ۶۰- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم و مریم هاشمی در وزن ۷۰- کیلوگرم ساندای بانوان با هدایت «ژنگ ینان» چینی و مربیگری معصومه قدیری به دیدار رقبای خود می روند. 

 

در تالوی بانوان هم زهرا کیانی، هانیه رجبی، حمیده برخور و فاطمه حیدری با مربیگری «لیو شویان» چینی و مربیگری آمنه احسانی نژاد حضور در مسابقات آسیایی را تجربه می کنند. 

 

تیم ملی ووشوی ایران ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۷ شهریورماه ، تهران را به مقصد شهر تایپه ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها