کد خبر : 1353308 | 06 شهریور 1395 ساعت 17:00 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: ممکن است منیر بارسا را ترک کند

منیر الحدادی، مهاچم جوان بارسا در سه راهی ماندن در بارسا و رفتن به سلتا یا والنسیا قرار دارد.

انریکه: ممکن است منیر بارسا را ترک کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به تازگی داگلاس را به خیخون و سامپر را نیز به گرانادا قرض داده است و این احتمال وجود دارد که منیر الحدادی نیز برای سهولت جذب پاکو آلکاسر به والنسیا بپیوندد.

 

 

1138298

 

 

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با بیلبائو در مورد احتمال جدایی منیر گفت:" این احتمال وجود دارد ولی تا زمانیکه چیز تایید نشده، در موردش نمی توانم صحبت کنم. از تیمی که در اختیارم است رضایت کامل دارم و از داشتن این بازیکنان خوشحالم اما وقتی در مورد انتقال قرضی بازیکنان صحبت به میان می آید، اوضاع متفاوت می شود. همه چیز به تصمیم بازیکن و خواسته باشگاهی بستگی دارد که بازیکن را بصورت قرضی می خواهد.

 

در مورد سامپر تردیدهایی در مورد اینکه تا چه اندازه می تواند میدان ببیند و در سطح اول بازی کند وجود داشت. او خودش تصمیم گرفت به صورت قرضی به گرانادا برود. برخی بازیکنان می توانند شرایطشان در تیم را مدیریت کنند و برخی ترجیح می دهند به دلیل اینکه کم به آنها بازی می رسد، به تیمی دیگر بروند. ممکن است این دسته بازیکنان در باشگاه جدید خود بدرخشند و بار دیگر به بارسلونا برگردند."

 

انریکه در مورد بازی با بیلبائو هم گفت که انتظار یک بازی سنگین و پرفشار را دارد و اینکه بازی مقابل این تیم هرگز ساده نبوده و نخواهد بود.

همچنین انریکه در این نشست حاضر نشد در مورد احتمال پیوستن آلکاسر به بارسا صحبت کند.

دیدگاه‌ها