کد خبر : 1353342 | 06 شهریور 1395 ساعت 19:04 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: دوست داریم بازی قطر زودتر برگزار شود

مسعود شجاعی می‌گوید که در تیم پانیونیوس یکی از بهتری فصول بدنسازی خود را پشت سر گذاشته است.

شجاعی: دوست داریم بازی قطر زودتر برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی بازیکن تیم پانیونیوس یونان پیش از آغاز تمرینات تیم‌ملی در ایران در جمع خبرنگاران در مورد اردوی ایتالیا گفت:ما از همان اردوی ایتالیا به  دنبال آماده‌سازی خود بودیم و شرایط خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و دوست داریم که بازی زودتر هم برگزار شود.


وی در مورد بازی‌های کم تدارکاتی تیم‌ملی گفت: این مشکل همیشگی فوتبال ما بوده و امیدوارم این مشکل حل شود ولی خدا را شکر شرایط تیم و بازیکنان در شرایط خوبی است. در مورد تیم قطر اطلاعاتی گرفتیم، راجع به نحوه بازی و نفراتی که برای این بازی انتخاب شده‌اند.


شجاعی در مورد شرایط خودش در تیم پانیونیوس اضافه کرد: با اینکه دو هفته دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات تیم اضافه شدم تمرینات بدنسازی خیلی خوبی را انجام دادم و این یکی از بهترین تمرینات بدنسازی من پیش از شروع فصل بوده است و از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.


وی در مورد حمایت تماشاچیان در بازی مقابل قطر ادامه داد: هواداران ایرانی همیشه ما را رو سفید کردند و امیدوارم این‌بار هم با حضور خود ما را حمایت کنند. وقتی با دوستان قطری خود در مورد آمدن به استادیوم آزادی صحبت می‌کنم، آنها بیش از هر چیزی از هواداران ترس دارند و خواهند داشت.

دیدگاه‌ها