کد خبر : 1353348 | 06 شهریور 1395 ساعت 18:25 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملی - شنبه بعد از ظهر

20 بازمانده تیم‌ملی در انتظار آدیداس و اتوبوس!

اولین تمرین تیم ملی پس از اردوی ایتالیا امروز با حضور 20 بازیکن زیر نظر کارلوس کی روش برگزار شده است.

20 بازمانده تیم‌ملی در انتظار آدیداس و اتوبوس!

به گزارش "ورزش‌سه"، اولین تمرین تیم ملی پس از بازگشت از اردوی ایتالیا شروع شد، این تمرین طبق اعلام قبلی از ساعت 18 و 30 دقیقه شروع شد.


* با وجود اینکه گفته می‌شود تیم ملی با آدیداس به توافق رسیده اما امروز نیز بازیکنان با لباس‌های جیووا تمرین کردند. بازیکنان امروز لباس زرد بر تن داشتند، کادر فنی سفیدپوش و دروازه‌بان‌ها لباس آبی بر تن کرده بودند.


*پیش از شروع تمرین سید جلال حسینی، مسعود شجاعی و اوسیانو کروز پاسخگوی سوال خبرنگاران بودند.


*علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی و رضا قوچان نژاد بازیکنان لژیونر تیم ملی ایران طی روزهای آینده به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.
*مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حضور پیدا کرد و برخورد گرمی با کارلوس کی روش در تمرین داشت.


*20 بازیکن در تمرین امروز تیم ملی حاضر هستند و بیش تر کارهای بدنسازی در دستور کار است.


*خبرنگاران نیم ساعت زودتراز شروع در تمرین حاضر بودند و پژوهشگاه نفت برای آنها کارت صادر کرد تا عبور و مرور آنها راحت باشد .


* جوادنکونام دراولین جلسه تمرین تیم ملی گپ مفصلی با کی روش داشت و پس از آن نزد بازیکنان رفت، او در تمرین امروز بیشتر با مهدی طارمی و رامین رضاییان کار کرد .
* خبرنگاران حاضر در تمرین تیم ها بخش بدنسازی تمرین امروز را دیدند و تمرین تاکتیکی و بازی درون گروهی دور از چشم آنها برگزار شد .


*افشین پیروانی که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر  همراه تیم ملی به ایتالیا نرفته بود، با آغاز دور جدید تمرین‌ها در اردوی تیم ملی حاضر شد.


*سروش رفیعی، طیبی، رحیم زهیوی، رشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و کمال کامیابی‌نیا در اردوی ایتالیا همراه تیم ملی بودند اما در دور جدید تمرین‌های تیم ملی نام این بازیکنان از فهرست بازیکنان تیم ملی خط خورد.


*مهدی تاج  رییس فدراسیون در گفت و گوی خود با خبرنگاران درباره اینکه با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد، چقدر امیدوار است که ایران راهی جام جهانی روسیه شود، گفت: فوتبال دغدغه‌ای به این شکل نیست. شما حتی اگر بهترین امکانات، بهترین مربی، بهترین بازیکنان و بهترین شرایط را هم داشته باشید نمی‌توانید قولی بدهید یا به صعود امیدوار باشید، اما ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم قطر و چین را شکست دهیم. تمام کشور، تیم ملی و کادر فنی مصمم هستند که موفق شویم و فکر می‌کنم که کمتر چنین فضایی در کشور وجود داشته باشد که تنشی نبوده و همه چیز فراهم باشد. من خودم در بین بازیکنان شاهد بودم که همه برای موفقیت مصمم هستند.


*با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، برای تیم ملی یک دستگاه اتوبوس تهیه شده که فردا (یکشنبه) از آن رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ها