کد خبر : 1353435 | 07 شهریور 1395 ساعت 09:35 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: از گلزنی راشفورد خیلی خوشحالم

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از مارکوس راشفورد، مهاجم جوان تیمش پس از گلزنی او در دقیقه 90 مقابل هال سیتی پرداخت.

مورینیو: از گلزنی راشفورد خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد دیگر به تیم ملی انگلیس دعوت نشد و برای حضور در تیم زیر 21 ساله ها از او دعوت به عمل آمد. همچنین او در دو بازی ابتدایی یونایتد در لیگ برتر فرصت بازی کردن پیدا نکرد. با این حال مهاجم 18 ساله روز گذشته شب گذشته از روی نیمکت به زمین آمد و روی سانتر رونی موفق شد در دقیقه 90، تک گل تیمش را به ثمر برساند. پس از بازی مورینیو به تمجید از او پرداخت.


او گفت:" فرصت های زیادی منتظر مارکوس راشفورد است. وقتی تیم مقابل لسترسیتی در کامیونیتی شیلد و امشب،  توپ هایش به نتیجه نمی‌رسید، او تاثیر خودش را گذاشت. او برای حریف مشکلات جدید ایجاد می‌کند بنابراین برایش خیلی خوشحالم. حتی در فاز دفاعی هم ما خیلی خوب ضد حملات را کنترل کردیم."

 

1138438

 


مورینیو ادامه داد: ما شایسته پیروزی راحت تری بودیم. وقتی در دقایق پایانی امتیاز می‌گیرید خیلی حس خوبی دارد. امشب بچه ها خیلی قدرتمند ظاهر شدند و در نیمه دوم انگار که با یک دیوار می‌جنگیدند. روحیه خوبی داشتیم. قدرتمند ظاهر شدیم و سعی کردیم برای حریف مشکل ایجاد کنیم."

دیدگاه‌ها