کد خبر : 1353510 | 07 شهریور 1395 ساعت 14:16 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

14 بازیکن رئال راهی اردوی تیم‌های ملی شدند

مثل همیشه با شروع لالیگا و رسیدن به بازی‌های ملی، کمپ والدبباس بسیاری از بازیکنان اصلی رئال را برای مدتی در خود نمی‌بیند.

14 بازیکن رئال راهی اردوی تیم‌های ملی شدند

به گزارش "ورزش سه"،‌ 14 بازیکن رئال مادرید برای حضور در تمرینات تیم‌های ملی به اردوها دعوت شده اند و این بدین معناست که تنها 10 بازیکن در والدبباس خواهند ماند تا با زیدان تمرین کنند.


سرجیو راموس، دنی کارواخال، آلوارو موراتا، لوکاس واسکز و مارکو آسنسیو راهی اردوی اسپانیا خواهند شد. مارسلو که با جدایی دونگا بار دیگر به تیم ملی دعوت شده، به همراه کاسمیرو راهی اردوی برزیل خواهند شد. لوکا مودریچ و متئو کواچیچ به اردوی تیم ملی کرواسی برای تقابل با ترکیه خواهند پیوست. په په تنها نماینده رئال در تیم ملی پرتغال است و مصدومیت رونالدو و کوئنترائو باعث شده تا این دو بازیکن در اردوی سلسائو حاضر نشوند. خامس رودریگس راهی اردوی تیم ملی کلمبیا خواهد شد و تونی کروس و گرت بیل نیز به اردوی تیم‌های ملی کشورشان اضافه می‌شوند. واران نیز دیگر ملی پوش رئال است که در غیاب کریم بنزما به اردوی تیم ملی فرانسه خواهد پیوست.

 

1138524

 


با وجود دعوت شدن 14 نفر به اردوی تیم‌های ملی، بازیکنانی هستند که در صورت آمادگی ممکن بود آنها نیز از جمع رئالی ها جدا شوند. رونالدو،‌کوئنت رائو و کیلور ناواس به دلیل مصدومیت، ایسکو به دلیل عدم آمادگی و بنزما به خاطر مشکلاتی که از قبل برایش در تیم ملی فرانسه ایجاد شده بود، راهی تیم‌های ملی شان نشده اند و ممکن بود تعداد دعوت شدگان به عدد 19 برسد.

دیدگاه‌ها