کد خبر : 1353569 | 07 شهریور 1395 ساعت 18:16 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پول نمی تواند همه چیزها را بخرد؛

گاسپار: بهترین دروازه‌بان‌های 5 سال اخیر را داریم

دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی معتقد است که عشق بازیکنان به تیم ملی مهم‌ترین فاکتور موفقیت تیم ملی می‌باشد.

گاسپار: بهترین دروازه‌بان‌های 5 سال اخیر را داریم

به گزارش "ورزش‌سه"،  دن‌گاسپار دروازه بان تیم ملی که روز گذشته هم تولد خود را سپری کرد در حاشیه تمرین تیم ملی در خصوص شرایط گلرهای تیم ملی و سایر موارد پاسخگوی خبرنگاران شد.

اردوی ایتالیا جایگزین خوبی بود
شرایط بسیار خوب است. تمرینات خوبی را در ایتالیا داشتیم. دقیقا برنامه‌ای نبود که مد نظر کی‌روش بود اما به عنوان برنامه جایگزین مناسب بود.


بهترین دروازه بان‌های 5 سال اخیر را داریم
در 5 سال حضوری که در ایران دارم اعتماد بسیار زیادی به دروازه‌بانان دارم و در حال حاضر هم معتقدم که بهترین دروازه‌بانان ایران در 5 سال گذشته را در خدمت داریم که به تمام آنها اعتماد کامل داریم.

 

به حقیقی اعتماد داریم
به هیچ عنوان بدون تیم بودن حقیقی لطمه‌ای وارد نمی‌کند ما به حقیقی اعتماد خوبی داریم همانطور که به بیرانوند،‌اخباری و مظاهری که در تیم ملی بود هم اعتماد داشتیم. عملکرد تمام دروازه‌بانان خوب بوده و ما به آنها اطمینان داریم.

دن‌گاسپار در مورد هواداران و حمایت ها آن‌ها افزود: مطمئنم هواداران در این بازی یار دوازدهم ما خواهند بود یک صحبت کوتاهی هم می‌خواستم در مورد قطر داشته باشم. درآمد سرانه این کشور نسبت به جمعیت آنها را اگر حساب کنیم ثروتمندترین کشور جهان می‌شوند اما ما با این موضوع مشکلی نداریم و به آن هم احترام می‌گذاریم.

 

پول نمی تواند همه مسائل را بخرد
قطر اردوی 40 روزه‌ای را در یکی از بهترین امکانات اردویی جهان برگزار کرد و بازی‌های دوستانه قوی را انجام داد، پول امکانات خوبی را فراهم می‌کند و درون زمین و بیرون زمین می‌ تواند به شما کمک کند اما یک مسأله‌ای را باید بگویم که در بعضی موارد پول اصلاً نمی‌تواند مسائلی را خریداری کند.
وی ادامه داد: پول هیچ وقت جای عشق و علاقه بازیکنان ایرانی به پیراهن و کشورشان را نمی‌تواند بگیرد و کسی هم نمی‌تواند آن را بخرد. من یک مطلبی را به شما قول می‌دهم که وقتی سرود تیم ملی ایران نواخته می‌شود همه این بازیکنان سرود را بلد هستند و با دل و جان خود می‌خوانند، پول این موارد را نمی‌تواند جایگزین کند.

 


تمام بازیکنان ایران گذرنامه ایرانی دارند
وقتی بازیکنان پس از برد با مردم جشن می‌گیرند و پس از باخت با مردم ناراحت هستند  یعنی کنار ملت هستند و پول نمی‌تواند این مسائل را خریداری کند. تمام بازیکنانی که در تیم ملی ایران حضور دارند گذرنامه ایرانی دارند و پاسپورتی هم که کی‌روش توانسته به آنها بدهد این است که آنها می‌‌توانند در کشورهای اروپایی و لیگ‌های دیگر حاضر شوند.

 

عشق بازیکنان مهم‌ترین فاکتور ماست
بازیکنان ما برخلاف بازیکنان دیگر حریفانمان اجاره‌ای نیستند و با عشق و علاقه کار را دنبال می‌کنند که پول نمی‌تواند به هیچ عنوان جایگزین این موارد شود. عشق آنها مهمترین فاکتوری است. همچنین مسأله دیگری هم که نمی‌توان با پول خریداری کرد حضور هواداران و مردم از استادیوم خوفناکی است که برای حریفان به وجود می‌آید.
وی افزود:استادیومی که وقتی پر می‌شود معروف شده است و دلهره را برای حریفان به وجود می‌آورد که این مسأله می‌تواند بسیار مؤثر باشد. من به تمام هواداران ایران که از باشگاه‌های مختلف حمایت می‌کنند احترام می‌گذارم و امیدوارم که روز پنج‌شنبه تمام هواداران دست به دست هم بدهند و برای تشویق تیم ملی ایران در ورزشگاه حاضر شوند.

دیدگاه‌ها