کد خبر : 1353571 | 07 شهریور 1395 ساعت 18:48 | 176.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم پیروزی استقلال شکست

برد روحیه بخش منصوریان برابر پاشازاده

شاگردان منصوریان در دیداری تدارکاتی اما حیثیتی راه آهن را شکست دادند.

برد روحیه بخش منصوریان برابر پاشازاده

به گزارش "ورزش سه"، پرخرج ترین تیم لیگ شانزدهم و تیمی مدعی برای کسب عنوان قهرمانی پس از سه سال دوری از جام. استقلال فصل نقل و انتقالات را با جذب بازیکنان ملی پوش و بزرگی مانند بختیار رحمانی، کاوه رضایی و وریا غفوری آغاز کرد. منصوریان تنها به دنبال خرید های بزرگ نبود و با حفظ اسکلت اصلی تیمش شامل رحمتی، مگویان، حیدری، ابراهیمی و انصاری نشان داد که برای ساخت استقلال رویایی اش اهداف بزرگی در سر دارد و شاید اگر حاج صفی در روزهای پایانی به این تیم اضافه می شود و شهباززاده به سمت ترکیه سر نمی خورد، او حالا هیچ کمبودی در هیچ نقطه از زمین نداشت.

فعالیت های منصوریان در فصل نقل و انتقالات البته به جذب ستاره ها محدود نشد و او بازیکنان با انگیزه های متفاوتی را به استقلال اضافه کرد. افشین که روزی ستاره اول فوتبال ایران بود برای احیای خود استقلالی شد و زکی پور، قربانی و کنعانی زادگان نیز استعدادهایی بودند که برای تکمیل درخشش خود پیراهن آبی را بر تن کردند.

 

1138622

 

استقلال برای شروع موفقیت با منصوریان به عوامل زیادی نیاز دارد که صبر و تحمل مدیران در کنار حمایت بزرگان استقلال از شاخص ترین آنها به شمار می رود. پیشکسوتان استقلال البته تا به امروز در حفظ سرمایه ای به نام علی منصوریان موفق عمل نکرده اند و در چند هفته ابتدایی انتقادات تندی نسبت به عملکرد او داشتند اما با شروع تعطیلات لیگ برتر حالا با انصاف بیشتر نسبت به منصوریان صحبت می کنند. فریبا و عبداللهی در کنار پورحیدری و جباری به عنوان مو سپید های استقلال پرچمدار حمایت از منصوریان شده اند و بازیکنان دهه شصت و هفتاد که همبازیان وی هستند از تصمیم بزرگترهای آبی تبعیت می کنند. مدیران استقلال نیز که این روزها در تصمیم گیری آشفته عمل می کنند، در هفته گذشته بر خلاف بسیاری شایعات اعلام کردند که بر حمایت از منصوریان اتفاق نظر دارند تا حالا همه عوامل در اختیار سرمربی جوان آبی ها باشد.

 

1138624

 

استقلال منصوریان روز یکشنبه سومین دیدار تدارکاتی خود را برابر یکی از گزینه های جانشینی سرمربی حال حاضر این تیم برگزار می کند. هر چند نتیجه این دیدار نمی تواند تاثیری روی آینده منصوریان داشته باشد اما پاشازاده که در تجربه های قبلی خود در لیگ های دسته اول و دوم نشان داده که می تواند در آینده ای بسیار نزدیک سرمربی استقلال باشد. پاشازاده که به امید سرمربی گری استقلال پیشنهاد دستیاری قلعه نویی در لیگ چهاردهم را رد کرده بود، در دو فصل گذشته با تیم های آلومینیوم اراک و پارس جنوبی جم نتایج قابل قبولی کسب کرده و حالا این فرصت را دارد تا با تیم قدیمی راه آهن به لیگ برتر بازگردد.

 

1138623


آبی ها در این دیدار برخلاف دو دیدار گذشته از ترکیبی استفاده کردند که دو ویژگی مهم داشت. منصوریان بر خلاف دو دیدار گذشته آبی ها از ترکیبی برابر راه آهن استفاده کرد که به ترکیب اصلی او بسیار نزدیک بود تا مشکل ناهماهنگی استقلالی ها در تعطیلات لیگ کاهش یابد. همچنین سرمربی آبی ها در این بازی به بازیکنان نا آماده ای مانند کاوه رضایی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی و ... بازی نداد و ترجیح داد تا از بازیکنانی استفاده کند که در تمرینات عملکرد بهتری داشتند.


استقلال در این بازی تدارکاتی اولین برد خود را با نتیجه دو بر یک با گل های علی قربانی و جابر انصاری برابر یکی از منتقدان منصوریان به دست آورد تا حالا با آرامش بیشتری تعطیلات لیگ را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها