کد خبر : 1353613 | 07 شهریور 1395 ساعت 21:08 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آلکمار با گلزنی جهانبخش مقابل تیم سابق

مهاجم ایرانی آلکمار موفق شد برابر نایمخمن گلزنی کند و در پیروزی 2 بر صفر تیمش نقش داشته باشد.

پیروزی آلکمار با گلزنی جهانبخش مقابل تیم سابق

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته چهارم لیگ هلند تیم آلکمار از ساعت 19:15 امشب در ورزشگاه آفاس پذیرای ان. ئی. سی. نایخمن بود که علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی آلکمار برابر تیم سابقش که دو سال در آن حضور داشت از ابتدا بازی می‌کرد.


آلکمار که جزء مدعیان قهرمانی لیگ هلند به حساب می‌آید در سه بازی اخیر تنها صاحب 4 امتیاز شده و در رده دوازدهم جدول جای گرفته بود اما برابر نایمخن از ابتدا نمایش هجومی داشت و در دقیقه 43 توسط دابنی دوس سانتوس به گل اول رسید و با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت.


در نیمه دوم جولین ون هاکه بازیکن نایخمن در دقیقه 53 با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار برای این تیم سخت‌تر از قبل شود؛ آلکمار هم از 10 نفره شدن حریف خود استفاده کرد و در دقیقه 74 روی یک ضد حمله توسط فرایدی و پاس او در محوطه جریمه، با ضربه تمام کننده علیرضا جهابنخش به دومین گل دست یافت.


آلکمار تا پایان مسابقه از برتری خود استفاده کرد و با نتیجه 2 بر صفر نایخمن را شکست داد تا با 7 امتیاز به رده ششم جدول لیگ هلند صعود کند.


جهانبخش که در این مسابقه حضور 90 دقیقه‌ای داشت حالا باید آماده سفر به تهران شود تا در تمرینات تیم ملی پیش از دو بازی مقدماتی جام جهانی برابر قطر و چین حضور یابد.

 

دیدگاه‌ها