کد خبر : 1353646 | 08 شهریور 1395 ساعت 00:36 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

در یک دیدار پربرخورد و جذاب

بیلبائو 0-1 بارسا؛ سه امتیاز از دهان شیر

بارسلونا در دیداری خارج از و دشوار، موفق شد در ورزشگاهسن مامس، اتلتیک بیلبائو را با نتیجه 1-0 شکست بدهد.

بیلبائو 0-1 بارسا؛ سه امتیاز از دهان شیر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه که در هفته اول با 6 گل بتیس را شکست دادند، در دیدار امشب برای رسیدن به پیروزی مقابل بیلبائو حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند سه امتیاز را به خانه ببرند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه خطر خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 13، بنیات می توانست اول گل بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه بارسا شد.

 

در حالی که بازیکنان میزبان تلاش می کردند دروازه آبی و اناری ها را باز کنند، بازیکنان بارسا در ضدحملات خطرساز می شدند و نتیجه آن گلزنی ایوان راکیتیچ در دقیقه 21 بود.

 

روی یک ضدحمله سریع بود که لوئیس سوارز با پاسی دقیق، توپ را به آردا توران رساند و او هم با ارسالی دیدنی، راکیتیچ را در مقابل دروازه، صاحب موقعیت کرد. در نهایت ضربه سر ستاره کروات بارسا، اولین گل بازی را رقم زد.

 

1138676

 

بعد از اینکه بازیکنان بارسا برای اینکه از شدت حملات حریف کم کنند، در تلاش بودند تا مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و در مقابل بازیکنان بیلبائو با پرس از جلوی زمین، آنها را به دردسر انداختند.

 

در دقیقه 37 همکاری مسی و سوارز می توانست به گل دوم بارسا منجر شود اما ضربه نهایی سوارز نتوانست ایرایسوس را مغلوب کند. برتری بارسا ادامه داشت و در آخرین ثانیه های این نیمه، بار دیگر مسی با پاسی عالی، برای آردا توران موقعیت سازی کرد اما ضربه این بازیکن به کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

1138679

 

نیمه دوم را بیلبائو هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه سر لاپورته راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.


در ادامه بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد و موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد. از جمله در آخرین ثانیه های بازی که روی یک ضدحمله سریع، مسی در مقابل دروازه بدون دروازه بان سوارز را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن را مدافع بیلبائو از روی خط برگشت داد تا بازی در نهایت با همان یک گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها