کد خبر : 1353656 | 08 شهریور 1395 ساعت 01:17 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بارسا تی وی

تراشتگن: رابطه ام با براوو صادقانه بود

مارک آندره تراشتگن که با جدایی براوو تبدیل به دروزاه بان شماره یک بارسلونا شده، امشب به صورت ثابت برابر بیلبائو به میدان رفت.

تراشتگن: رابطه ام با براوو صادقانه بود

به گزارش "ورزش سه"، مدافعان بارسلونا در این بازی که با برتری 1-0 آبی اناری ها به اتمام رسید، بارها با تراشتگن پاسکاری کردند و این دروازه بان که بازی با پای خوبی دارد، مرتکب اشتباه نشد.

 

 

1138693

 

 

او در پایان بازی به بارسا تی وی گفت:" بازی در زمین بیلبائو همیشه سخت است.  تلاش زیادی کردیم و در نهایت پیروز شدیم. از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستم.

این اولین بازی من پس از مصدومیت زانو بود و همیشه در چنین مواقعی اعتماد به نفس یک بازیکن کمی پایین می آید. در بازی های بعدی مطمئنا اعتماد به نفسم بیشتر خواهد شد. شرایطم بسیار خوب است و درد زانویم نیز از بین رفته است. ببینیم در هفته های بعد شرایط چگونه خواهد بود."

 

تراشتگن در مورد رفتن براوو و پیوستن سیله سن به بارسلونا گفت:" اتفاق خاصی نیفتاده و حالا یک دروازه بان خوب دیگر در تیم حضور دارد. رقابت در درون دروازه مثل قبل ادامه دارد و این مساله به نفع بارسلونا خواهد بود. ضمن اینکه باید بگویم که رابطه ام با براوو همیشه صاف و صادقانه بود و رقابت سالمی بین ما وجود داشت."

دیدگاه‌ها