کد خبر : 1353691 | 08 شهریور 1395 ساعت 10:44 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

هماهنگی تیمی از کسب نتیجه مهم‌تر است

ناظم‌الشریعه: می‌خواهیم بین 4 تیم برتر باشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال اعتقاد دارد که هماهنگی بازیکنان در تیم بسیار مهم‌تر از کسب نتیجه در بازی‌های تدارکاتی و دوستانه است.

ناظم‌الشریعه: می‌خواهیم بین 4 تیم برتر باشیم

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اولین دیدار تیم ملی ایران مقابل ازبکستان گفت: در نیمه اول بچه‌ها آنطور که می‌خواستیم ظاهر نشدند، اما در نیمه دوم با نکاتی که مطرح کردیم، رفته رفته بهتر شدند و سه گل به ثمر رساندند.

 

وی اظهار داشت: ما تمام هدف‌مان از برگزاری بازی‌های دوستانه و حتی شرکت در تورنمنت‌های مختلف، کسب آمادگی بازیکنان و هماهنگی هر چه بیشتر ملی‌پوشان با یکدیگر است. اگر تیم هماهنگی نداشته باشیم نمی‌توان نتیجه مورد نظر را گرفت.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را مقابل ازبکستان پیاده می‌کنیم، ضمن اینکه شرایط بازیکنان را محک زده و مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. با پی بردن نقاط ضعف و قوت تیم، در فرصت باقیمانده، برنامه‌های تمرینی مختلفی را انجام خواهیم داد تا در کلمبیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

ناظم‌الشریعه ضمن تشکر از میزبانی هیئت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: خوشبختانه حمایت مسئولان و شرایطی که برای‌مان فراهم کرده‌اند، باعث شده تا بدون دغدغه تمرینات خود را پشت سر بگذاریم و از این بابت از مسئولان هیئت فوتبال مشهد مقدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

وی ادامه داد: پس از بازی مقابل ازبکستان، تا روز 10 شهریورماه تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و سپس از روز 13 شهریورماه دور جدید تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنیم تا بازیکنان به شرایط مطلوبی برسند. ضمن اینکه روز دوازدهم بازیکنانی که مصدوم بودند در اردو حاضر خواهند شد تا تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی پیگیری کنند تا برای شرکت در جام جهانی کلمبیا مشکلی نداشته باشند.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: کارمان در کلمبیا بسیار سخت و دشوار است و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم با پیروزی مقابل تیم‌های هم‌گروه خود در ابتدا از گروه صعود کنیم و در ادامه بتوانیم چهار تیم برتر دنیا قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها