کد خبر : 1353798 | 08 شهریور 1395 ساعت 17:30 | 68.5K بازدید | 0 دیدگاه

همه آمارهای استقلال منصوریان

جابر انصاری آقای گل غیر منتظره استقلال

استقلال لیگ شانزدهم در یازده دیدار خود 12 گل دریافت کرده تا ضعف خط دفاعی این تیم بارزترین ویژگی این تیم باشد.

جابر انصاری آقای گل غیر منتظره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال برابر راه آهن، یازدهمین مسابقه ای بود که آبی ها تحت هدایت منصوریان برگزار می کردد.  چهار دیدار رسمی در کنار هفت دیدار دوستانه مسابقاتی بودند که آبی پوشان در آنها توفیق چندانی نداشتند.

 

برد و باخت برابر
استقلال 11 دیدار خود با حضور منصوریان، 4 برد، 3 تساوی و 4 شکست کسب کرده است. بردهای استقلال برابر امیدهای استقلال، خونه به خونه، گانزارسا و راه آهن به دست آمد که به استثنا دیدار با راه آهن، سه برد دیگر با نتایج قاطع و پر گل بوده است. سه تساوی استقلال در دو دیدار رسمی و یک دیدار دوستانه برابر نفت تهران، پیکان و شهرداری فومن حاصل شده است. همچنین آبی ها در چهار دیدار برابر آرارات، پاس همدان، نفت آبادان و استقلال خوزستان رقم خورده تا منصوریان با 36% پیروزی وضعیت خوبی نداشته باشد.

 

خط دفاعی که زحمات را بر باد می دهد
استقلال منصوریان در خط دفاع مشکلات زیادی دارد. آبی ها در 11 دیدار خود 12 گل دریافت کردند تا میانگین آنها از هر بازی یک گل نیز بالاتر باشد. 5 گل از این گلها در حالی وارد دروازه استقلال شد که آبی ها در موقعیت حمله قرارداشتند و این تیم در ضد حملات دروازه خود را باز شده دید. استقلال بر روی ضربات ایستگاهی تنها یک گل دریافت کرده است و بخش زیادی از گلهایی که وارد دروازه استقلال شده، بر روی اشتباهات فردی رخ داده که پنج گل ابتدایی در سه دیدار اول لیگ برتر شاخص ترین آنها هستند.
رحمتی در 5/8 دیداری که برای استقلال به میدان رفته و 9 گل دریافت کرده و حسینی نیز برای استقلال در 5/2 بازی به میدان رفته که او نیز در یک دیدار رسمی و دو دیدار دوستانه سه گل دریافت کرده است.

 

 

جابر آقای گل آبی ها
استقلالی ها در خط حمله البته وضعیت خوبی دارند. استقلال در 11 دیدار خود 19 مرتبه دروازه حریفان را فتح کرده و 9 بازیکن مختلف این گلها را به ثمر رسانده اند. جابر انصاری با 6 گل زده بهترین گلزن استقلال منصوریان به شمار می رود و کاوه رضایی با 4 گل و علی قربانی با 3 گل در رده های بعدی قرار دارند. 3 گل از 19 گل استقلال از روی ضربات پنالتی به ثمر رسیده و نکته جالب توجه این است که مدافعین میانی استقلال در گلزنی های این تیم هیچ نقشی نداشتند.

 

 

تنوع در گلزنی
استقلال البته هنوز روی ضربات ایستگاهی به گل نرسیده اما از راه های زیادی موفق به گلزنی شده است. شاگردان منصوریان شش مرتبه با ضربه سر موفق به گلزنی شدند، سه پنالتی در دیدارهای مختلف به ثمر رساندند و 10 گل دیگر این تیم بر روی کارهای ترکیبی و در جریان بازی به ثمر رسیده است.

 

ترکیب ثابت منصوریان چیست؟
استقلال تنها در دو دیدار لیگ برتری خود از ترکیبی یکسان استفاده کرده است و در بقیه دیدارها از ترکیب های متفاوتی استفاده کرده است. رحمتی دروازه بان فیکس استقلال است و خط دفاع وریا غفوری، رابسون جانواریو، هرایر مگویان و امیدنورافکن خط دفاعی اصلی منصوریان در این دیدارها بودند.
امید ابراهیمی و فرشید باقری نیز دو هافبک دفاعی استقلال در 4-2-3-1 آبی ها به شمار می روند که بختیار رحمانی در راس آنها بازی می کند. جابر انصاری، خسرو حیدری و کاوه رضایی نیز سه بازیکن آبی ها هستند که در ترکیب مورد علاقه منصوریان بیشتر از سایر بازیکنان به میدان رفتند.

 

1138803

دیدگاه‌ها