کد خبر : 1353800 | 08 شهریور 1395 ساعت 17:31 | 37.9K بازدید | 2 دیدگاه

در دربى از پیش برنده نیستیم

ماهینی: شرایط پرسپولیسِ برانکو از دایى بهتر است

مدافع راست پرسپولیس بدون توجه به حواشى به وجود آمده در این پست به دنبال موفقیت سرخپوشان و رسیدن به پیراهن تیم ملى است.

ماهینی: شرایط پرسپولیسِ برانکو از دایى بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینى بعد از یک و نیم فصل دورى از جمع سرخپوشان، اکنون با انگیزه بالا به دنبال موفقیت در تیم است و ضمن تمجید از شرایط پرسپولیس امیدوار است در بازگشت موفق به کسب پیراهن تیم ملى و تجربه دومین جام جهانى اش نیز شود. البته او در این راه رقیبان سرسختى را روبروى خود مى بینید. ماهینى در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط این تیم صحبت کرده که در ادامه مى خوانید.


در دفاع بهتریم
شرایطم خوب است و امسال  با انگیزه زیاد برای بازی‌ها آمده بودم و به نظر خود در بازی‌های لیگ بد نبودم و مهره موثری در تیم باشم و گل نخوردن هم برمی‌گردد به کار دفاعی تیم چون ما کار دفاعی را از مقابل دروازه خوب شروع می‌کنیم و برمی‌گردد به مدافعان و گلر که خدا را شکر تا الان خوب کار کردیم.


بازی تراکتور سخت است
بازی با تراکتور مسابقه سخت ماست چراکه تراکتور یکی از تیم‌های خوب امسال است  مربی و بازیکنان خیلی خوب دارد، بازی قبل از دربی است و باید امتیاز کافی از این بازی بگیریم و پیش‌بینی سخت است ولی ما برای امتیاز گرفتن از این بازی مقابل آنها ظاهر می‌شویم.


بهترین دفاع لیگ بوده‌ایم
فصل سیزدهم بهترین خط دفاعی لیگ بودیم با سیدجلال، محسن و مهرداد پولادی و میثم حسینی امسال هم فکر می‌کنم خط دفاعی‌مان به آن فصل خیلی شباهت دارد و عملکرد قابل قبولی را تا اینجا کار به نمایش گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم همین‌طور مطمئن در خط دفاع به کار ادامه دهیم.


تیم تهاجمی برانکو قوی‌تر از تیم دایی است
فکر می‌کنم در خط هافبک و فوروارد کمی سیستم بازی‌مان به نسبت زمان حضور آقای دایی فرق کرده است. فکر می‌کنم الان به نسبت قبل تیم بهتری داریم.


آمده‌ام که جبران کنم
بازیکنان خیلی خوبی در خط دفاع، بخصوص دفاع راست حضور دارند اما به پرسپولیس آمدم تا آن یک سال و نیمی که حضور نداشتم و از دست دادم را جبران کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم تا بتوانم به تیم‌ملی برسم. هدف اصلی‌ام حضور در جمع تیم‌ملی و دعوت برای حضور در جام‌جهانی روسیه است.


فقط موثر بودن برایم مهم است
تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به پاس گل دادن و این چیزها فکر نمی‌کنم و فقط موثر بودنم در پرسپولیس برایم اهمیت دارد.


در دربی از پیش برنده نیستیم
دربی شرایط خاص خودش را دارد چون پرسپولیس بالاست و استقلال پایین است شرایط بازی چطور خواهد بود. همیشه همین‌طور بوده و بالا و پایین بودن در جدول خیلی روی این بازی تاثیرگذار نیست. پرسپولیس و استقلال همیشه یک رقیب دیرینه بودند و امیدوارم که این دربی هم به سود ما تمام بشود.

دیدگاه‌ها