کد خبر : 1353804 | 08 شهریور 1395 ساعت 19:10 | 42.3K بازدید | 1 دیدگاه

با پنالتی از دست رفته ماشین

دربی پرحاشیه تبریز بدون گل تمام شد

دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی از دقایقی دیگر در بازی دوستانه به مصاف هم می‌روند.

دربی پرحاشیه تبریز بدون گل تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که تراکتورسازی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بود.


دقایقی پیش از شروع بازی لوسیانو ادینیو، مهاجم تراکتورسازی برخورد بسیار گرمی با رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی داشت. این دو در لیگ چهاردهم در تراکتورسازی سابقه همکاری با هم را داشتند.

 

1138806

 

ماشین سازی در این بازی با ترکیب مانوئل، ادسون هندریکه، بهمن کامل، حبیب گردانی، سجاد رهبر، سامان نریمان، پیام صادقیان، امین قاسم نژاد، کاخا، سعید دقیقی و بهرام احمدی به میدان خواهد رفت.


جالب این است که کاخا و صادقیان در این بازی با دست گچ گرفته شده در ترکیب ماشین سازی به میدان خواهند رفت.


تراکتورسازی هم در این بازی با ترکیب فرزین گروسیان، فرزاد حاتمی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، کرار جاسم، ادینیو، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، فاخر تهامی، محمدرضا مهدی زاده، محمد نادری و آغاسی به میدان خواهد رفت.

 

تماشاگران تبریزی استقبال بسیار خوبی از این بازی دوستانه انجام داده اند.

 

1138810

 

*امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی و رسول خطیبی پیش از شروع بازی برخورد بسیار گرمی با هم داشتند. این دو در حال حاضر از محبوبیت خاصی در فوتبال تبریز برخوردار هستند.

 

1138813


* همچنین خطیبی برخورد بسیار گرمی با شاگردانش در تراکتورسازی داشت و چند دقیقه ای با آنها خوش و بش کرد.

 


*عزیز محمدی رییس سابق اتحادیه فوتبال و علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این بازی را از نزدیک تماشا می کند.

 

1138819


* در دقیقه 11 بازی تماشاگران تبریزی به شدت حسن صادقیان، پدر پیام صادقیان را تشویق کردند.


* بعضی از بازیکنان تراکتورسازی با پیراهن های بدون شماره بازی می کنند.

 

* نیمه اول بازی تراکتور و ماشین سازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

* در اوایل نیمه دوم  روی حرکت جلال رافخایی داور نقطه پنالتی را به سود ماشین سازی نشان داد، که حبیب گردانی پشت توپ ایستاد ولی ضربه این بازیکن را گروسیان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی دفع کرد.

 

* فردین عابدینی که قبل از شروع بازی‌های لیگ با تیم ماشین سازی قرارداد داشت، در ادامه از این تیم جدا شد. به تازگی فردین عابدینی تمرینات خود را در کنار بازیکنان تراکتورسازی شروع کرده و در نیمه دوم این دیدار به جای فرزاد حاتمی وارد زمین شد. البته این بازیکن هم‌چنان قراردادی با تیم تراکتورسازی ندارد.

 

* حامد پاکدل و محمد ایران پوریان که در بازی گذشته این دو تیم با هم درگیری پیدا کرده بودند در این دیدار هم در یک صحنه روبه روی هم قرار گرفتند که با وساطت رسول خطیبی درگیری پایان یافت.

 

* بازی دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز که با درگیری های فیزیکی در طول بازی دنبال می شد در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.


* محمد ایران پوریان و حامد پاکدل که در طول بازی با همدیگر درگیری پیدا کرده بودند بازی را با درگیری پایان دادند.

دیدگاه‌ها