کد خبر : 1353838 | 08 شهریور 1395 ساعت 19:23 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال بار دیگر شکست ناپذیر شده؟

تمایل شدید به پیروزی، در رئال مادرید این فصل به وضوح دیده می شود. آنها با میلی فراوان، قصد دارند همه بازی ها را با پیروزی پشت سر گذارند.

رئال بار دیگر شکست ناپذیر شده؟

به گزارش "ورزش سه"، بدون حضور ستارگانی مثل کریم بنزما و کریس رونالدو، لوس بلانکوس تا به حال همه دیدارها را با پیروزی پشت سر گذاشته است. زیر نظر زیدان، رئال مادرید تبدیل به تیمی شده است که به راحتی مغلوب نمی شود. آنها دیدار برابر سویا و دو بازی اول لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

 

 

1138840

 

 

حالا رئال مادرید به اصل خود رجوع کرده است و انگار باختن در فلسفه آنها جایی ندارد. در بازی فینال سوپرکاپ، آنها با گل لحطات پایانی سرخیو راموس به بازی بازگشتند و در باز هم با گل ثانیه های پایانی کارواخال، قهرمانی را از آن خود کردند.

 

این قهرمانی باعث شد تا رئال مادرید سال جدید را نیز با کسب یک عنوان قهرمانی در اروپا آغاز کند که شباهت زیادی به پایان فصل گذشته داشت. در دیدار برابر سلتاویگو نیز بالاخره تونی کروس در دقایق پایانی، قفل دروازه حریف را شکست.

 

1138841

 

 

زیدان نیز می دانست که کسب دو پیروزی متوالی قبل از تعطیلات بازی های ملی تاثیر فراوانی در روند تیم خواهد داشت. شاگردان زیدان تا اخرین قطره خون برای پیروزی تلاش می کنند و شور و شعف زیادی در این تیم دیده می شود.

دیدگاه‌ها