کد خبر : 1353853 | 08 شهریور 1395 ساعت 20:07 | 282.2K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی است که عاشق تیم ملی ایران نباشد؟

برانکو: رامین کجاست؟ من او را نمی‌بینم!

در پایان تمرین امروز سرمربی تیم پرسپولیس پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

برانکو: رامین کجاست؟ من او را نمی‌بینم!

به گزارش "ورزش‌سه"، برانکو که سر حال و سردماغ بود دلیل این موضوع را تمرین خوب بازیکنان عنوان کرد و گفت: از تمرین امروز خیلی راضی هستم بچه‌ها عالی کار کردند.


او درباره مصدومان پرسپولیس هم گفت: کمال عضله بالای زانویش ضربه خود و مشکلی ندارد، مشکل عالیشاه را هم حالا باید ببینیم ولی رفع می شود. حامد آقایی هم عضله کتفش کش آمده چون بدجور ضربه خورده ولی انشااله هم این مساله حل می شود.


از برانکو درباره حضورش در بازی دربی امیدهای این تیم سوال شد که او در پاسخ گفت: متاسفانه در این بازی نخواهم بود چون در آن روز با سایپا بازی داریم.

 

در ادامه سرمربی پرسپولیس که در گذشته با کی روش دچار مشکلاتی شده بود، در واکنش به این سوال که در شرایط فعلی و بازی حساس با قطر نظرتان چیست گفت: من با هیچ کس مشکلی ندارم، آنجایی که حق با من است هست و آنجایی که نیست، نیست اما پرسپولیس همیشه در کنار تیم ملی و من نمی دانم چه کسی تیم ملی را دوست ندارد؟! من 5 سال سرمربی تیم ایران بودم و همه دنیا را با این تیم گشته ام و می دانم که چقدر علاقه در همه جای دنیا به این پیراهن است همه پرسپولیسی ها هوادار تیم ملی هستند، همه می دانند که تیم ملی مهمترین مساله فوتبال یک کشور است.


به او درباره رامین رضائیان و بازگشت او نکته ای گفته شد که برانکو با کمی عصبانیت چنین پاسخ داد: من دیسیپلین ندارم چون تمرین تیم ما بسته است، خبرنگاران نمی‌توانند تمرین ما را ببینند و دیسیپلین ما را کنترل کنند. تمرین های من باز است، وقتی که حرف از دیسیپلین می زنید باید نشانه ای از عدم وجود آن بیاورید. آیا مثلا حادثه ای در تمرینات پرسپولیس دیده اید؟ شما چیزی که خودتان می گویید را نباید انکار کنید آیا در اینجا بی نظمی دیده اید؟


از برانکو سوال شد که تعداد بالای ملی پوشان به این تیم لطمه وارد می کند یا نه، سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: قبل از هر چیزی افتخار می کنیم و خوشحالیم که اینقدر ملی پوش داریم. ما سطح بازیکنان را بالا می آوریم و امیدواریم تعداد زیادی از پرسپولیس در تیم ملی باشند و این به سلیقه آقای کی روش است که چه کسی را انتخاب کند.


سوال بعدی از برانکو درباره خط خوردن کامیابی نیا بود. برانکو گفت: کمال یک اعجوبه است. شخصیتش عالی است و پر کارترین بازیکن ماست. ممکن است که در این اردو نباشد اما حالا با تلاش بیشتری برای ما کار خواهد کرد و دلسرد نمی شود تا بعدا دوباره در تیم ملی باشد.


او درباره رامین رضائیان هم گفت: رامین کجاست؟ من فعلا رامینی نمی بینم بروید سراغ سوال بعدی.


برانکو درباره دیدار تیم ملی مقابل قطر هم گفت: خواهش می کنم در سوالات تان صرفه جویی کنید چون تمرکز من برای پرسپولیس است و نیازی نیست که بخواهم در مورد تیم ملی بیش از این حرفی بزنم ما وظیفه مان نسبت به تیم ملی هواداری است و این کار را خواهیم کرد.


از برانکو درباره پیراهن های جیووا هم سوال شد که او در پاسخ به این سوال گفت: این وظیفه باشگاه است و من لزومی ندارد که به آن ورود کنم. خواهش می کنم در مورد حیطه خود من سوال کنید.


ایوانکوویچ همچنین به سوالی درباره لوکا مودریچ و ارتباطش با او پاسخ داد و گفت: من با او در ارتباط هستم، رئال مادرید یک قرارداد 4 ساله به او پیشنهاد داده و جز او چه کسی است که می تواند کاپیتان کرواسی باشد؟


مصاحبه برانکو با شوخی و خنده بلند او تشکر از خبرنگاران به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها