کد خبر : 1353935 | 09 شهریور 1395 ساعت 10:20 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

دلال نیستیم و با رامین مشکلی نداریم،

شفاف‌‎سازی کادر پرسپولیس؛ حاشیه ممنوع

روز گذشته، روز خاصی برای کادرفنی پرسپولیس بود و آنها در مقابل حواشی به وجود آمده به خوبی در مقام پاسخگویی برآمدند.

شفاف‌‎سازی کادر پرسپولیس؛ حاشیه ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پرسپولیس صدرنشین جدول لیگ برتر در فصل شانزدهم محسوب می شود، برخی حواشی به وجود آمده این تیم را در مسیر حاشیه قرار داده بود و این مساله با توجه به کروات بودن این کادر و عدم دسترسی آسان به آنها می توانست مشکلات خاصی را ایجاد کند. اما روز گذشته تمامی کادرفنی پرسپولیس با آغوش باز به این حواشی پاسخ دادند.

 


من دلال نیستم


اولین نکته ای که طی روزهای اخیر حواشی زیادی به وجود آورده بود، به شرایط حضور بوژیدار رادوشوویچ مربوط می شد. دروازه بان صربستانی جدید سرخپوشان که البته گفته می شد با رابطه و توسط مربی دروازه بانان این تیم به پرسپولیس اضافه شده است. ایگور پانادیچ که در این فصل با وجودعلیرضا بیرانوند شرایط بهتری را درون دروازه تیمش می بینید، با توجه به جدایی الکساندر لوبانف تصمیم به جذب این دروازه بان گرفت. البته این جذب با حاشیه هایی نیز برای او همراه بود و خیلی ها عنوان می کردند او رابط و دلال این قرارداد بوده است. پانادیچ روز گذشته در مصاحبه با ورزش سه به این ابهام پاسخ داد و گفت: در یک پاکت 7 دی وی دی و 7 اسم به دستم رسید. اینکه می‌گویند من چون یک گلر کروات آوردم دلال هستم و از این صحبت‌ها اصلا درست نیست. تصمیم گرفتم بوژیدار رادوشوویچ را انتخاب کنم چون دروازه‌بان خوبی است و در تیم‌های بزرگ بازی کرده. او در مجارستان در تیم بزرگ مثل دبریتسه بازی کرده و فکر می‌کنم کار سختی نبود که بین آن 7 نفر او را انتخاب کنم. شاید از روی حسادت یا هر چیز دیگر، یا اینکه دوست داشتند گلر خودشان را بیاورند این حرف ها را می زنند، اما من به این پول‌های کثیف نیازی نداریم.

 


مشکلی با رامین ندارم


مساله دوم اما در ارتباط با عقد قرارداد مجدد با رامین رضاییان بود. در حالی که سرمربی پرسپولیس بعد از جدایی این مدافع راست عنوان کرده بود در تیم او جایی برای رضاییان نیست، مدیریت باشگاه با این بازیکن به توافق دست یافت و او بعد از اردو و بازی های تیم ملی به تمرین پرسپولیس اضافه خواهد شد. در این رابطه اما گفته می شود برانکو ایوانکوویچ نسبت به این قرارداد رضایت ندارد. سرمربی کروات پرسپولیس البته با سیاست خاصی به این سوال پاسخ داد و عنوان کرد تا زمانی که رضاییان در تمرین حاضر نشود نمی تواند در این باره صحبت کند. او که تمام صحبت ها و راه های جذب و حضور رامین رضاییان را با مدیرعامل تیمش هماهنگ کرده، نمی خواهد به گونه ای رفتار کند که وجهه اش نزد شاگرد متخلف اش زیر سوال برود و مسلما برنامه خاصی برای او خواهد داشت.

 


نشانه های عدم دیسیپلین را نشان دهید


مساله دیگری که برانکو ایوانکوویچ در مورد آن در مظان اتهام قرار داشت به عدم دیسیپلین او مربوط بود. جایی که خیلی ها بازگرداندن مهدی طارمی و در نهایت رامین رضاییان به عدم دیسیپلین این مربی کروات مربوط می دانستند. اما برانکو ایوانکوویچ که در این مدت با برخورد با بی انضباطی های صورت گرفته از سوی احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرناندو گابریل، رامین رضاییان – بعد از ماجرای جام حذفی- ، علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر و... دیسیپلین خود را به شاگردانش دیکته کرده و بر همین اساس توانسته بازیکنان ظاهرا سرکش فوتبال ایران را مجبور به حضور حدود 10 ساعته در محل تمرین این کند، به نوعی کاریزمای کامل یک سرمربی را به نمایش گذاشته است. او خبرنگاران حاضر در محل تمرین را با این چالش مواجه کرد که در صورت دیدن عدم دیسیپلین در محل تمرین آن را گزارش کنند.

 


من مسوول پیراهن تیم نیستم


مساله کیفیت پیراهن های جیووا این روزها مساله ای است که باعث شده تا علاوه بر تیم ملی که رابطه خود را با این کمپانی قطع کرده، چند تیم باشگاهی نیز به دنبال فسخ قرارداد با این تولیدی باشند. برانکو ایوانکوویچ که چندی پیش به همراه سرپرست باشگاهش به شیراز سفر کرده بود تا افتتاح تولیدی البسه این کمپانی را برعهده گیرد در مورد اینکه این البسه با توجه به سود بردن بازیکنانش از چه کیفیتی برخوردار است گفت: من خبری از قطع همکاری تیم ملی و باشگاه های دیگر با این تولیدی ندارم. من اما جایگاهم اینجاست و در زمین می توانم پاسخ دهم. این وظیفه باشگاه است برای توافقات و قراردادها. من فقط می دانم قرار است لباس و تجهیزات خوبی در اختیار ما قرار دهند.

 


ماجراهای من و کی روش


اتهام دیگر به برانکو ایوانکوویچ، مشکلات او با کارلوس کی‌روش، سرمربی حال حاضر تیم ملی بود. جایی که این دو چندی پیش بارها در مقام پاسخگویی علیه یکدیگر برآمدند. با وجود مصاحبه ها و بیانیه های منتشر شده علیه یکدیگر به نظر می رسید این دو همچنان با هم مشکل داشته باشند اما سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: من با هیچ کس مشکلی ندارم، آنجایی که حق با من است هست و آنجایی که نیست، نیست اما پرسپولیس همیشه در کنار تیم ملی ایران هستیم و من نمی دانم چه کسی تیم ملی را دوست ندارد؟!
برانکو ایوانکوویچ که هدایت تیم ملی ایران را نیز برعهده داشته برای نشان دادن علاقه اش به ایران در ادامه اعلام کرد: من 5 سال سرمربی تیم ایران بودم و همه دنیا را با این تیم گشته ام و می دانم که چقدر علاقه در همه جای دنیا به این پیراهن است همه پرسپولیسی ها هوادار تیم ملی هستند، همه می دانند که تیم ملی مهمترین مساله فوتبال یک کشور است.

دیدگاه‌ها