کد خبر : 1353943 | 09 شهریور 1395 ساعت 10:33 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیستم تیم ملی قطعا تغییر کرده است

تقوی: مخفی‌کاری‌ کی‌روش، تصمیم درستی بود

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد کی روش به درستی تیم ملی را در اردوهای اخیر مخفی کرده است.

تقوی: مخفی‌کاری‌ کی‌روش، تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از اقدامات کارلوس کی روش در اردوی ایتالیا مخفی کاری های او در بازی های دوستانه و پس از بازگشت به تهران عدم اعلام رسمی لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال بود. کی روش با این اقدام سعی کرد حریفان را گمراه کند.


مجتبی تقوی، کارشناس فوتبال ایران درباره اقدام جالب کی روش می‌گوید: رقبای ما بسیار خوب حریفان را رصد و آنالیز می‌کنند. کی‌روش هم به خوبی این موضوع را می‌داند و بهترین تصمیم را گرفته است. با این شرایط بازیکن هم متوجه می‌شود که سرمربی تیم‌ملی برنامه‌های جدی و خوبی دارد و خود را ملزم به انجام دادن برنامه‌ها می‌داند. بازیکنان می‌فهمند که شرایط در تیم‌ملی کاملا بر روی نظم و انضباط است و همه چیز روی اصول و برنامه پیش می‌رود. اتفاقا خیلی خوب است که اطلاعات فنی تیم‌ملی دور از چشم همه باشد و مربیان و بازیکنان هم کنترل شده مصاحبه کنند و درباره مسائل فنی تیم‌ملی حرف نزنند.


او ادامه می دهد: فکر می‌کنم این اقدامات کی‌روش بین مردم هم بازخورد خوبی دارد و مردم متوجه می‌شوند تیم‌ملی برنامه‌های زیادی دارد که نباید لو برود. حتما تیم‌ملی درحال تغییر سیستم است که کی‌روش چنین تدابیری را در نظر گرفته است. شاید رقبا بازیکنان ما را بشناسند اما خبری از تغییر شرح وظایف آنها ندارند.


تقوی صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: قبلا سیستم تیم‌ملی فرو رفتن در لاک دفاعی و استفاده از ضدحملات بود اما حالا حتما همه چیز را تغییر داده و سیستم جدیدی انتخاب کرده است. خیلی خوب است که ما برای تیم‌ملی سختگیر باشیم  و نگذاریم دیگران از مسائل فنی تیم‌ملی خبر داشته باشند تا به راحتی هم نتوانند درباره آن اظهارنظر کنند.

دیدگاه‌ها