کد خبر : 1353969 | 09 شهریور 1395 ساعت 11:47 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کارنیو: ایران این بار قوی‌تر از دوره قبل است

در آستانه بازی ایران – قطر مربی تیم حریف تاکید کرده است که تیمش نباید از رویارویی با ایران هراس داشته باشد.دانیل کارنیو، سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر معتقد است صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اهمیت کلیدی برای قطری‌ها دارد.

کارنیو: ایران این بار قوی‌تر از دوره قبل است

به گزارش "ورزش سه"، او در این بار می گوید: « ما پیش از بازی با ایران وقت کافی برای آماده سازی و هم چنین بررسی کسب امتیاز در استادیوم آزادی تهران را داشته ایم.  در حال حاضر تمام تمرکز من روی دیدارهای  مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است. ما در اولین بازی جدال سختی با ایران داریم، تیمی که تجربه جام جهانی 2014 برزیل را  دارد.

 

صعود به جام جهانی 2018 روسیه اهمیت کلیدی برای میزبان جام جهانی 2022 دارد. برای تیم ملی ایران احترام بزرگی قائل هستیم، اما از آنها نباید بترسیم. هر بازی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی سخت است و تیم ملی قطر توانایی لازم برای کسب نتیجه مثبت برابر ایران را  دارد. برنامه و هدف ما کسب پیروزی است، هر چند تیم فعلی ایران مقتدرتر از مراحل پیشین انتخابی به‌نظر می‌رسد.»


کارنیو حرف هایش را این چنین به پایان برد: « بازی سختی برابر ایران خواهیم داشت، اما کسب نتیجه دلخواه ناممکن نیست. هر کسی در قطر این امیدواری را دارد که ما به جام جهانی صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها