کد خبر : 1353983 | 09 شهریور 1395 ساعت 12:27 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل پرسپولیس می‌خواهیم صدرنشین شویم

رمضانی: به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

هافبک تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با پرسپولیس نتیجه مطلوبی کسب کند و به صدرجدول برسد.

رمضانی: به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم

علیرضا رمضانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی، بازی نکردنش در هفته های گذشته، دیدار با پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


مصدومیتم برطرف شده است
خوشبختانه مصدومیتم به طور کامل برطرف شده و بدون مشکل کارم را جلو می برم. در تمرینات هم با انگیزه کار می کنم و منتظر بازی با پرسپولیس هستم. انشاءالله بتوانیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و برای تیم مثمرثمر واقع شویم.


می خواهیم صدرنشین شویم
نتایج خوبی در 4 بازی اول فصل برای تراکتور به دست آمده است. خوشبختانه همه چیز خوب و بر وفق مراد است. اکنون در جدول رده بندی شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس شرایط خوبمان را  ادامه دهیم و صدرنشین شویم.


نیمکت نشینی ام نظر قلعه‌نویی است
نیمکت نشینی ام در بازی های گذشته نظر کادرفنی بوده است. البته من کمی از نظر بدنی عقب بودم و از سوی دیگر مصدومیت هم داشتم. با این وجود به نظر قلعه نویی احترام می گذارم. من به عنوان یک بازیکن تمریناتم را به بهترین شکل ممکن انجام می دهم و تابع تصمیمات سرمربی هستم اما انگیزه زیادی برای بازی کردن دارم.


اولین بازی مقابل پرسپولیس
من تابه حال مقابل پرسپولیس بازی نکردم و دوست دارم این شرایط را تجربه کنم. این بازی برای ما بسیار حساس است. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم از این بازی خانگی 3 امتیاز را بگیریم و موفق باشیم.


دوست داشتیم در یادگار بازی کنیم
نباید بازی با پرسپولیس را حساس کنیم. قطعا کار سختی داریم، چون پرسپولیس تیم بزرگی است اما هدفی جز اینکه 3 امتیاز را بگیریم، نداریم. اگرچه دوست داشتیم در یادگار بازی کنیم که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند اما به هر حال چاره ای نیست.

دیدگاه‌ها