کد خبر : 1353993 | 09 شهریور 1395 ساعت 12:40 | 26.6K بازدید | 2 دیدگاه

لوزانو مقابل مافیای تیم ملی کاره‌ای نبود

بهمن سلطانی بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس والیبال معتقد است لوزانو اتفاق تازه ای را در تیم ملی ایجاد نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اولین تجربه تیم ملی والیبال ایران در المپیک به پایان رسید تا کارشناسان عملکرد تیم لوزانو را مورد بررسی قرار دهند. بهمن سلطانی بازیکن سابق تیم ملی در مورد شرایط کنونی تیم لوزانو در المپیک می گوید:«زمانی که جواد معنوی نژاد از تیم ملی خط خوردم همه فهمیدیم که لوزا هم مقابل مافیای داخل تیم کاره ای نیست. اگه یک مربی درجه ۳ داخلی هم بود با دو جلسه تمرین جواد رو انتخاب می کرد و در روز روشن حق یک جوانی که دو سال پدیده لیگ ایران و چند ماه پیش پدیده لیگ جهانی شده بود خورده می شود و نور چشمی ها به المپیک می روند.»


او در مورد لوزانو هم معتقد است که:« در ریو هم معلوم شد لوزا از لحاظ فنی هم چیزی در چنته ندارد. او تا پایان مسابقات هم ارنج اصلی اش رو نشناخته بود و در گرفتن تایم اوت و تعویض ها هم همینطور درست عمل نمی کرد. ایران در کل فقط ۳ ست خوب بازی کرد. دو ست مقابل لهستان و یک ست مقابل ایتالیا. لوزانو اگر مربی با کیفیتی بود ایران به راحتی لهستان رو شکست می داد.»

 

1138957


سلطانی می گوید آن دو پیروزی هم قابل پیش بینی بود و در اثر درخشش تک ستاره ها اتفاق افتاد: «شما دقت کنید ما تیم جوانان کوبا را شکست دادیم که تا دو سال آینده یکی از ابر قدرتهای جهان خواهد شد و تیم مصر هم که در سه چهار سال گذشته اصلا آن قدرت گذشته را ندارد. آن چند ست هم که خوب بازی کردیم به خاطر درخشش تک ستاره های تیم مانند محمد موسوی، شهرام محمودی و سعید معروف بود نه چیز دیگری.


او در مورد ماندن یا رفتن لوزانو هم می گوید:« ما فقط پول بیت المال رو دور ریخته ایم. این سوال را از مسئولین فدراسیون سوال دارم این آقای لوزانو که اینقدر منتظرش بودیم چه چیز تازه ای به والیبال ایران اضافه کرد؟ از نظر من این تیم به جز سه چهار بازیکن کلا باید بازسازی شود و یک خانه تکانی کلی در تیم ایجاد شکل بگیرد تا باندبازی از تیم ریشه کن شود.»

دیدگاه‌ها