کد خبر : 1354007 | 09 شهریور 1395 ساعت 13:27 | 49.2K بازدید | 2 دیدگاه

تکذیب مذاکره با مجیدی توسط سرپرست استقلال

افتخاری: فرهاد می‌تواند مربی تیم‌های پایه ما باشد

سرپرست باشگاه استقلال شایعه سرمربیگری فرهاد مجیدی را تکذیب کرد.

افتخاری: فرهاد می‌تواند مربی تیم‌های پایه ما باشد

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدرضا افتخاری امروز مدعی شد که شایعه سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال صحت ندارد و از این موضوع خبری ندارد. این در حالی است که منابع آگاه در باشگاه استقلال خبر می دهند که مذاکره با فرهاد مجیدی انجام شده است و این موضوع می تواند ثابت کند که افتخاری در این باشگاه هنوز در جریان تصمیم گیری ها قرار ندارد.


افتخاری در این باره به ایسنا می گوید: این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و خود فرهاد هم به دنبال این قصه نیست. زمانی که سرپرست تیم‌ ‌ملی فوتبال بودم فرهاد 17 سال داشت که او را به تیم‌ ‌ملی آوردیم. چند سال هم پیش من بود و او را کاملا می شناسم. فرهاد در حال‌ حاضر، در حال گذراندن دوران مربیگری است و زمانی که دوره‌هایش را به اتمام رساند به کمک ما  و تیم‌ ‌ملی می‌آید. معتقدم که حق او در تیم‌ ‌ملی خورده شد. ما تیم‌های زیادی در باشگاه داریم و می‌توانیم هدایت تیم‌های پایه را به او بدهیم. به‌ هر حال فرهاد باید از یک جایی شروع کند و محک بخورد. تا به حال تیمی دستش نبوده و سابقه مربیگری ندارد.


در این بین گفته می شود یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که این روزها خود را در متن تصمیم گیری های این باشگاه قرارداده است، مذاکراتی ر ا با فرهاد مجیدی در وزارت ورزش و جوانان انجام داده است تا در صورتی که منصوریان نتیجه نگرفت او را فوری به عنوان سرمربی انتخاب کند.

دیدگاه‌ها