کد خبر : 1354023 | 09 شهریور 1395 ساعت 14:36 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلی علیرضا حقیقی را تهدید نمی‌کند

در حالی که فردا پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا بسته می شود، علیرضا حقیقی مشکلی برای انتخاب تیم بعدی خود نخواهد داشت.

مشکلی علیرضا حقیقی را تهدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران که در ابتدای فصل جدید و در پایان اولین بازی این تیم، قراردادش را با ماریتیمو فسخ کرد، با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود، مشکلی برای عقد قرارداد با تیم آینده اش نخواهد داشت.


علیرضا حقیقی بعد از گفتگو با سرمربی جدید ماریتیمو و اعلام نظر او به اینکه روی دروازه بان هم وطنش برای فصل جدید لیگ پرتغال نظر دارد، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود و به همین واسطه علیرغم پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی، مشکلی برای انتخاب تیمش بعد از این تاریخ نیز نخواهد داشت. در این ارتباط گفته می شود او از لیگ پرتغال، روسیه و اسپانیا پیشنهاد دارد و باید دید در پایان دو دیدار ایران در انتخابی جام جهانی چه تصمیمی درباره آینده اش خواهد گرفت.

 

با این حال مشکل بزرگ علیرضا حقیقی در شرایط فعلی به پست او و البته پاسپورت آسیایی اش مربوط می شود. با توجه به اینکه در هر تیم تنها یک دروازه بان می تواند به میدان رود، دروازه بان باتجربه و البته جوان ایران که سابقه حضور در جام جهانی برزیل و جام ملت های آسیا را در ترکیب فیکس ایران دارد، انتخاب سختی پیش رو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها