کد خبر : 1354032 | 09 شهریور 1395 ساعت 15:02 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا اخراجی‌های اس.خوزستان بخشیده شدند؟

6 بازیکن استقلال خوزستان که از حضور در تمرینات منع شده بودند، با نظر سید سیروس پورموسوی در تمرنیات بار دیگر حضور یافتند.

چرا اخراجی‌های اس.خوزستان بخشیده شدند؟

به گزارش "ورزش‌سه"، 6 بازیکن استقلال خوزستان در تمرین روز شنبه این تیم همراه با دیگر بازیکنان تمرین نکردند و در رختکن ماندند تا اعتراضشان به عدم پرداخت طلب هایشان را اینگونه نشان دهند. البته این در حالی بود که تمرین روز شنبه با حضور تعداد دیگری از بازیکنان زیر نظر سید سیروس پورموسوی برگزار شد.


بعد از این تمرین و وقتی این اخبار رسانه ای شد، سرمربی استقلال خوزستان به این اعتراض واکنش نشان داد و گفت: ما یک تیم هستیم و هیچ کدام پول نگرفته ایم و نباد عده ای خود را تافته جدا بافته بدانند، اگر قرار بر اعتراض بوده باشد همه باید واحد اعتراض می کردند و با نیامدن در تمرین چیزی درست نمی شود.


پورموسوی اعلام کرد که این 6 بازیکن در اختیار باشگاه خواهند بود، اما پس از این اتفاق و در تمرین روزدوشنبه  شرکت کردند.


سید سیروس پورموسوی در این باره گفت: بازیکنان تیم روزیکشنبه با من تماس داشتند و ابراز ندامت کردند و فهمیدند این نوع اعتراضات اشتباه است، بالاخره باید ما پشت هم باشیم و در کنار هم اگر قرار باشد اعتراضی صورت بگیرد،باشیم.


حال باید دید واکنش هیات مدیره شرکت گروه ملی نسبت به این اتفاقات چه خواهد بود، شاید اگر این مشکلات مالی ادامه پیدا کند اعتراضات وسیع تری دیده شود.

دیدگاه‌ها