کد خبر : 1354041 | 09 شهریور 1395 ساعت 15:33 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

رییس فدراسیون های بازنشسته به صف شدند

مشحون ، خسروی وفا و ناطق در مسیر کناره‌گیری

8 رییس فدراسیون شامل قانون برکناری بازنشسته ها از سمت های اجرایی دولتی خواهند شد که با توجه به این ابلاغیه در فاصله کوتاهی باید منتظر عزل آنها بود.

مشحون ، خسروی وفا و ناطق در مسیر کناره‌گیری

به گزارش "ورزش سه"، سازمان بازرسی کل کشور فهرست بازنشسته های ورزش در ارکان فدراسیون ها را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد. با این ابلاغ 8 تا 9 رئیس فدراسیون یا باید استعفا دهند و یا کنار خواهند گذاشته شد. محمود گودرزی با کنار گذاشتن بهرام افشارزاده از مدیر عاملی استقلال، آمادگی خود برای اجرا این طرح را اعلام کرد اما نصراله سجادی یکی از اصلی ترین معاونان او خودش جزو بازنشسته ها است که باید استعفا دهد.


قانون منع حضور بازنشسته‌ها با جدیت در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می شود و همه ملزم به پیاده کردن آن هستند. با توجه به این ابلاغیه کلیه روسای بازنشسته ورزش حتی آن دسته که با مجوز هیات وزیران در انتخابات مجامع فدراسیون های ورزشی رای آوردند باید از سمت های خود کناره گیری کنند.


* لیست روسای بازنشسته فدراسیون ها:


سردار صبور رئیس فدراسیون سه گانه(بازنشسته سپاه پاسداران)، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین(سپاه پاسداران)، مصطفی میرسلیم رئیس فدراسیون نجات غریق(سازمان تبلیغات)، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس(وزارت بهداشت)، بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی(صداوسیما)، امیرحسینی فدراسیون کارگری(آموزش و پرورش)، محمود مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی(تربیت بدنی)، ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال (تربیت بدنی) و محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال(آموزش و پرورش)از جمله کسانی هستند که گفته می شود از هفته آینده شاهد استعفا و کناره گیری آنها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها