کد خبر : 1354049 | 09 شهریور 1395 ساعت 16:10 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با قطر

دفاع راست کی‌روش چه کسی است؟

سرمربی تیم ملی برای انتخاب دفاع راست تیمش در بازی با قطر کاملا دستش باز است و می تواند نفرات مختلفی را در این پست انتخاب کند.

دفاع راست کی‌روش چه کسی است؟

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری در جام ملت های آسیا به عنوان یک میهمان ناخوانده موفق شد خود را به ترکیب تیم ملی برساند و نام خود را در کنار مرتضی پورعلی گنجی به عنوان پدیده تیم ملی معرفی کرد. او با قدرت بالا در کارهای دفاعی و البته توانایی قابل توجه در حملات زوج خوبی را با اشکان دژاگه در سمت راست تیم ملی ایجاد کرد اما او بعد از بازی های جام ملت ها با مصدومیتی نسبت به طولانی مدت روبرو شد و رامین رضاییان جایش را در ترکیب اصلی گرفت. رضاییان فصل قبل در پرسپولیس آنقدر خوب کار کرد که کی روش را مجاب کند که از او در پست دفاع راست تیم ملی استفاده کند.


حالا که مصدومیت وریا غفوری به صورت کامل برطرف شده است، او و رامین رضاییان رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی دارد و باید دید سرمربی پرتغالی تیم ملی ترجیح می دهد از کدامیک در این پست استفاده کند.  


البته این 2 نفر در پست دفاع راست چندان هم بی رقیب نیستند چراکه پژمان منتظری هم توانایی بازی در این پست را دارد. منتظری در جام جهانی هم در پست دفاع راست بازی کرد و اتفاقا نمایش قابل قبولی هم داشت اما از بعد از دور شدن امیرحسین صادقی از تیم ملی او باردیگر در پست دفاع وسط زوج سیدجلال حسینی را تشکیل داد.

دیدگاه‌ها