کد خبر : 1354075 | 09 شهریور 1395 ساعت 17:35 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کادنا سر

آسنسیو: دیگر نمی‌توانم پیراهن بارسا را به‌تن کنم

مارکو آسنسیو سال گذشته از مایورکا به رئال مادرید پیوست در حالیکه از بارسلونا نیز پیشنهاد دریافت کرده بود.

آسنسیو: دیگر نمی‌توانم پیراهن بارسا را به‌تن کنم

به گزارش "ورزش سه"، آسنسیو سپس از سوی رئال مادرید با اسپانیول قرض داده شد و با درخشش در این تیم توانست اعتماد زیدان را به خود جلب کند. او در سوپرکاپ اسپانیا و دو بازی اخیر رئال در لالیگا، بازیکن ثابت بوده و از ابتدا به میدان رفته است. آسنسیو دو گل تماشایی نیز برای رئال به ثمر رسانده تا خیلی زود محبوب هواداران این تیم شود.

 

 

1139016

 

 

ستاره جوان رئال که به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده، در مصاحبه با کادنا سر گفت:" 8 سالم بود که همراه پدر و مادرم با فلورنتینو پرز(رئیس باشگاه رئال) در یک کشتی ملاقات کردیم. دوست داشتم با او عکس بگیرم. مادرم خطاب به پرز گفت که پسرم روزی بازیکن رئال می شود و این از اتفاقات عجیب فوتبال است که در نهایت پیش بینی مادرم درست از آب در آمد."

 

آسنسیو در مورد اینکه پیراهن تیم ملی را ترجیح می دهد یا رئال گفت:" هر دو را. پوشیدن پیراهن رئال و تیم ملی اسپانیا یک افتخار بزرگ است."

 

پیشنهاد بارسا:" این یک واقعیت است که از رئال، بارسا و چند تیم دیگر پشنهاد داشتم اما در نهایت رئال را انتخاب کردم. از حالا دیگر نمی توانم پیراهن بارسلونا را به تن کنم."

 

قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال:" من در رئال هستم تا به این تیم کمک کنم. آماده ام تا هر زمان که مربی بخواهد وارد زمین شده و برای موفقیت تیم، هرچه در توان دارم را در زمین بگذارم.

اینکه چه بازیکنانی از ابتدا به میدان می روند بر عهده مربی است. من می توانم در نقش مهاجم، بازی ساز، هافبک چپ یا راست بازی کنم. در رئال، بازیکنان بسیار بزرگی حضور دارند که سال هاست کنار هم بازی می کنند. اینکه من در ترکیب ثابت بازی کرده ام، تصمیم مربی بوده است."

 

دیدگاه‌ها