کد خبر : 1354090 | 09 شهریور 1395 ساعت 18:25 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

دژاگه: هنوز هم بهتر از قطر هستیم

اشکان دژاگه ستاره تیم‌ملی فوتبال ایران پیش از تمرین امروز تیم‌ملی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دژاگه: هنوز هم بهتر از قطر هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دژاگه که طبق برنامه قبلی در نشست ایستاده مطبوعاتی مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود با احترام از حریف پس فردای تیم‌ملی یاد کرد و البته دیدار دو تیم را یک مسابقه دشوار و حساس خواند.


دژاگه گفت: قطری‌ها را خوب می‌شناسم چون آنجا بازی می‌کنم نسبت به استرالیا تیمشان قوی‌تر شده است خیلی از آنها قطری نیستند ولی برای قطر بازی می‌کنند. اگر کارمان را درست انجام بدهیم، ان‎شاءالله با کمک هواداران برنده بازی می شویم.


هافبک تیم‌ملی در مورد اردوی این تیم در ایتالیا هم می‌گوید: اردوی بسیار خوبی بود و کلا در کشور ایتالیا آب و هوا خوب بود و تمرینات خوبی انجام دادیم.


وی در مورد اینکه بیشتر بازیکن قطر ملیتی قطری ندارند هم گفت: اینکه درست باشد یا نباشد را من نمی‌توانم بگویم، ما به این مسائل نباید فکر کنیم. باید به قدرت خودمان تکیه کنیم اگر این کار را انجام بدهیم هنوز هم تیم‌مان بهتر از قطر است.


دژاگه در پایان در مورد آمادگی خودش گفت: تمرین‌های خوبی انجام دادیم و من در تمرینات کاملا آماده هستم. مهم این است که تیم ببرد و من مثل همیشه سعی‌ام را می‌کنم که با بازیکن ها هماهنگ باشم و بتوانم کارم را انجام بدهم.

دیدگاه‌ها