کد خبر : 1354097 | 09 شهریور 1395 ساعت 18:38 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصاویر ماندگار ایران و قطر

دو تیم مدعی گروه اول روز پنجشنبه در دیداری تکراری به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی رو پنجشنبه بیست و دومین دیدار خود برابر قطر را برگزار کند که همواره از دیدار با عنابی های حاشیه خلیج فارس حاشیه های زیادی را تجربه کرده است. تیم ملی در حالی روز پنجشنبه میزبان قطر است که در چهار دیدار آخر این دو تیم اتفاقات مختلفی ثبت شده باشد و حالا امیدواریم تا عکس روز پنجشنبه، شادی سکوهای مملو از تماشاگر آزادی باشد.


با ورزش سه و بررسی تصاویر به یاد ماندنی آخرین دیدارهای ایران و قطر همراه باشید:

 

 

درخشش سردار و گل زلاتانی


سردار آزمون در استرالیا از بهترین های تیم ملی بود. آزمون در دیدار با قطر گلی استثنایی و فراتر از فوتبال آسیا به ثمر رساند. سردار فوتبال ایران با چرخشی منحصر به فرد دروازه قطر را باز کرد تا صعود تیم ملی به دور دوم جام ملتهای قطعی شود. عکسی که از این دیدار برای فوتبال ایران به یادگار مانده است، درخشش جوانی است که بعد از نزدیک به دو سال جوان اول فوتبال ایران است.

 

1139038

 

 

بوسه گوچی


ایران در دوحه اولین گام خود را در روزهایی که همه نا امید شده بودند، محکم برداشت تا دوباره در خرداد پر التهاب فوتبالی همه به حضور در برزیل امیدوار باشند. رضا قوچان نژاد در روزی که تیم ملی نمایش امیدوار کننده ای نداشت یکی از تک موقعیت های تیم کی روش را در وضعیتی دشوار تبدیل به تک گل تیم ملی کرد و با شادی دوست داشتنی این گل مهم را جشن گرفت.

 

1139035

 


دعوا در آزادی


تیم ملی در دیدار برابر قطر به بن بست رسیده بود. شاگردان کی روش موفق به لمس تیرک قطری ها شدند اما در روز صد هزار نفری آزادی هرگز تور دروازه این تیم نلرزید. ملی پوشان که در این بازی فشار زیادی را تحمل می کردند در دقایق آخر بارها با بازیکنان قطر درگیر شدند تا درگیری و خشم ملی پوشان از آن روزهای سخت به یادگار بماند.

 

1139036

 

 

ایران تبانی کرد، نکرد؟


تیم ملی در بازی که می توانست قطر را شکست دهد با نتیجه تساوی دو بر دو در خانه متوقف شد تا قطر به همراه ایران به مرحله بعدی سقوط کند و بحرین از رقابتهای مقدماتی جام جهانی حذف شود. اتفاقی که باعث شد تا قطری ها در ورزشگاه آزادی به خوشحالی بپردازند و ایرانی ها انتقام سختی از بحرین برای حذف تلخ در مقدماتی جام جهانی 2002 گرفته باشند.

 

1139037

دیدگاه‌ها