کد خبر : 1354106 | 09 شهریور 1395 ساعت 19:01 | 121.1K بازدید | 0 دیدگاه

وزنه‌برداری که برانکو می‌گوید اعجوبه است(عکس)

کمال کامیابی‌نیا هافبک جنگنده سرخ‌ها علیرغم خط خوردن از اردوی تیم ملی با قدرت تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش‌سه"،  کمال کامیابی نیا هافبک تدافعی تیم پرسپولیس در تراکم بازیکنان خط میانی تیم ملی از ادامه راه با ملی‌پوشان بازماند تا ادامه تمرینات خود را در پرسپولیس و زیر نظر برانکو پشت سر بگذارد. کامیابی‌نیا که در ابتدای لیگ پانزدهم و از تیم نفت تهران به پرسپولیس اضافه شد، توانست خیلی زود زیر نظر برانکو رشد کند و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در میانه میدان و خط جلویی مدافعان لقب گیرد.


فصل گذشته هافبک سرخ‌ها در 26 بازی به میدان رفت، 2 گل زد و 6 کارت زرد گرفت. این فصل هم کامیابی‌نیا یکی از ارزشمندترین مهره‌های سرخ‌‍پوشان تهرانی بوده است و با حضور به موقع در درگیری‌ها و قطع کردن پاس‌های عرضی پشت محوطه جریمه، خیال مدافعین این تیم را راحت کرده است و نقش ویژه ای در شروع حملات پرسپولیس و ضدحملات این تیم ایفا کرده است.

 

.1139046


حضور 1+5 بازیکن پرسپولیسی ( اگر رامین رضاییان را پرسپولیسی فرض کنیم) در تیم ملی نشان می‌دهد که این تیم در اکثر نقاط زمین بازیکنان ارزشمندی را در اختیار دارد و پیدا کردن ستاره این تیم کار دشواری است.


هر چند که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخ‌ها در تمرین روز گذشته کامیابی‌نیا را اعجوبه تیم خود نامید و از او به نیکی یاد کرد.

دیدگاه‌ها