کد خبر : 1354123 | 09 شهریور 1395 ساعت 19:52 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

زهیوی: ماندم تا نگویند رحیم پولکی است!

رحیم زهیوی می گوید بخاطر مردم خوزستان و شخص آقای پورموسوی از تصمیمش منصرف شده است و به تمرنیات بازگشته به امید اینکه مشکلات این تیم حل شود.

زهیوی: ماندم تا نگویند رحیم پولکی است!

رحیم زهیوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره بازگشتش به تمرین ات استقلال خوزستان گفت: بالاخره من شب گذشته با آقای پورموسوی صحبت کردم ، با این وضعیت می دانم اکنون پول نمی دهند و می خواهم برگردم که نگویند رحیم پولکی بود و بخاطر پول به تمرینات نیامد.

 

هافبک – مهاجم استقلال خوزستان همچنین گفت: من از بهترین تیم های ایران پیشنهاد داشتم اما با نصف پیشنهادهایم آمدم تا در تیم استانم بمانم. اما مسئولان تا کنون به وعده های خود عمل نکرده اند و حق دارم از آنها دلخور باشم. اگر نخواهند بازهم پول بدهند بگویند تا ما فکری کنیم و اگر بخواهد اینگونه ادامه داشته باشد در این تیم نخواهم ماند. اگر من برگشت بخاطر شخص آقای پورموسوی و مردم خوب خوزستان بود، در فضای مجازی بسیار به من پیام دادند و من بخاطر آنها از تصمیمم منصرف شده ام.

 

رحیم زهیوی در ادامه به خبرنگار ما نیز گفت: ما کار سختی در ادامه خواهیم داشت ومی خواهیم نشان دهیم اتفاقات فصل قبل شانسی نبوده است. در سه جبهه باید بجنگیم و از حیثیت فوتبال خوزستان و ایران دفاع کنیم. از هواداران نیز می خواهم در این راه به ما کمک کنند.


هافبک تیم ملی ایران همچنین در مورد بازی تیم ملی ایران برابر قطر گفت: بازی سختی با تیم ملی قطر خواهیم داشت و انشالله با کمک هواداران سه امتیاز بازی را مال خود خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها