کد خبر : 1354176 | 10 شهریور 1395 ساعت 09:19 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

داورزنی:

برای تصمیم‌گیری در مورد لوزانو عجله نداریم

رییس فدراسیون والیبال می گوید هنوز برای تعیین تکلیف سرمربی آرژانتینی تیم ملی تصمیم قطعی نگرفته ایم و شرایط حضور او در دست بررسی است.

برای تصمیم‌گیری در مورد لوزانو عجله نداریم

به گزارش "ورزش سه"، با پایان قرداد رائول لوزانو آرژانتینی و سرمربی تیم ملی والیبال ایران حالا اکثریت معتقدند ادامه کار با او ایران را در المپیک 2020 در همین سطح نگه خواهد داشت. سرپرست تیم ملی و بازیکنان در مصاحبه های خود نشانه هایی از رضایت بروز ندادند و حالا همه منتظر تصمیم رییس فدراسیون هستند. محمدرضا داورزنی در مورد ادامه کار با لوزانو می گوید:« لوزانو تا پایان المپیک 2016 با فدراسیون قرارداد داشت و عجله ای برای تمصیم گیری نداریم. باید دو طرف بررسی های خود را انجام دهند. لوزانو برای زندگی خود و فدراسیون برای رسیدن به هدف های بهتر در المپیک 2020 و 2024  و ادامه رشد والیبال تا آینده بهتری برای والیبال بسازیم. بنابر این احساسی تصمیم نمی گیریم. باید حداقل شیب رشد فعلی والیبال را حفظ و در صورت امکان افزایش دهیم.»


او در ادامه گفت: « هنوز شرایط ادامه کار با لوزانو مشخص نیست. عجله ای نداریم و اردوهای بعدی تیم ملی والیبال از اسفند برگزار می شود و در دو ماه آینده از روی فرصت برای ادامه همکاری با لوزانو تصمیم گیری خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها