کد خبر : 1354187 | 10 شهریور 1395 ساعت 10:14 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر جالب میلوتینوویچ در روزنامه الوطن

جدال با ایران کلیدی‌ترین بازی قطر است

در آستانه بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا روزنامه قطری به سراغ پیرمرد سرشناس صربستانی دنیای فوتبال رفت و با او مصاحبه‌ای انجام داد.

جدال با ایران کلیدی‌ترین بازی قطر است

به گزارش "ورزش سه"،  بورامیلوتینوویچ که یکی از چهره‌های سرشناس دنیای مربیگری فوتبال است این روزها به عنوان مدیر استعدادیابی با فدراسیون فوتبال قطر همکاری می‌کند تا به این کشور حاشیه خلیج فارس کمک کند تا برای جام جهانی 2022 تیمی شایسته داشته باشد.


در آستانه بازی با ایران روزنامه الوطن به سراغ به ورا رفت و نظرات او را پیرامون این جدال جویا شد که مرد صربستانی در اظهار نظری جالب گفت:«مصاف با ایران کلیدی‌ترین بازی قطر در مقدماتی جام جهانی است چون این تیم در گروهی قرار دارد که سه تیم کره، ایران و چین تجربه رفتن به جام جهانی را دارند و در حال حاضر هم مدعی نخست صعود قلمداد می‌شوند از همین رو عنابی‌ها باید از مصاف هفته اول در تهران با دست پر خارج شوند».


 میلوتینوویچ در ادامه با تعریف و تمجید از ایران تصریح کرد:«همواره ایرانی‌ها تیم‌های قابل احترامی داشتند و در حال حاضر هم با هدایت کی روش بخت نخست صعود قلمداد می‌شوند اما قطر هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند در تهران دست به کار بزرگی بزند چون نمایش و نحوه آماده سازی این تیم در ماه‌های گذشته عالی بوده است».

دیدگاه‌ها