کد خبر : 1354210 | 10 شهریور 1395 ساعت 11:26 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه سایت پارالمپیک 2016 از وزنه بردار ایرانی

سیامند، طلای بهداد را به ایران می‌آورد

در آستانه بازی های پارالمپیک ریو 2016 سایت رسمی رقابت ها در گزارشی به تصمیم وزنه بردار سنگین وزن ایران برای رکوردشکنی در این رقابت ها پرداخت.

سیامند، طلای بهداد را به ایران می‌آورد

به گزارش "ورزش‌سه"، سیامند رحمان وزنه بردار دوست داشتنی و محجوب ایران در دسته سنگین وزن که با رکورد 296 کیلوگرمی در رقابت های پارالمپیک لندن نام خود را پرآوازه تر کرد حالا در نظر دارد در ادامه حماسه آفرینی های خود در این رقابت ها به وزنه 300 کیلوگرمی حمله کرده و رکوردش را در این رقابت ها افسانه ای تر کند.


در گزارش سایت رسمی رقابت های پارالمپیک آمده است:« یکی از بزرگ ترین لحظات ورزشی تورنمنت پیش رو ممکن است در سالن شماره 2 Riocentro محل برگزاری رقابت های وزنه برداری رقم بخورد جایی که سیامند رحمان وزنه بردار سنگین وزن ایرانی ها در روز 14 سپتامبر به روی تخته می رود تا به وزنه 300 کیلوگرمی یورش برده و رکورد خودش را بهبود ببخشد».

 

1139167


نویسنده با اشاره به رکوردهای قبلی سیامند نوشت:«قویترین ورزشکار پارالمپیک جهان نه بار در چهار سال گذشته رکوردهای خود را شکسته و در حال حاضر با 296 کیلوگرم در این رقابت ها دست نیافتنی تر شده است اما با این حال خبر می رسد رحمان قصد دارد در ریو 2016 در دسته 107 کیلوگرم این بار به وزنه 300 کیلویی یورش ببرد تا رکورد افسانه ای از خود بر جای بگذارد».


در ادامه این گزارش نویسنده با نقل قول از صحبت های سیامند رحمان آورده است:« وزنه بردار ایرانی بارها مدعی شده این وزنه را در تمرینات زده است و مشکلی برای بالا بردن آن در ریو ندارد. البته جاه طلبی های او به این جا ختم نمی شود چون رحمان 28 ساله امیدوار است این رکورد را به 350 کیلو یا حتی 400 کیلوگرم نیز برساند».


بعد از تمام اتفاقات تلخی که برای بهداد سلیمی در رقابت های المپیک ریو 2016 رخ داد و با ناداوری مدال طلای این وزنه بردار گرفته شد حالا همه نگاه ها به سیامند رحمان دوخته شده تا در کنار حفظ عنوان قوی ترین ورزشکار پارالمپیک دنیا رکورد خود را دوباره شکسته و بیشتر از قبل نامش را بر سر زبان ها بیاندازد.

دیدگاه‌ها