کد خبر : 1354213 | 10 شهریور 1395 ساعت 11:06 | 75.8K بازدید | 11 دیدگاه

استفاده از خارجی‌ها قانونی است

خوزه کارنو: قطر مثل آلمان و فرانسه است

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اعلام کرد تیمش برای موفقیت به تهران آمده است.نشست مطبوعاتی او ساعت 11:30 به وقت تهران آغاز شد.

خوزه کارنو: قطر مثل آلمان و فرانسه است

به گزارش "ورزش سه"، خوزه دانیل کارنو که قبل ز کی روش روی صندلی کنفرانس نشسته بود، به سئوالات خبرنگاران ایرانی وقطری پاسخ داد:


ایران شانس اول صعود است


فردا اولین بازی مقدماتی شروع خواهد شد. بازی اول با ایران است که صدرنشین رنکینگ آسیا است. وقت خوبی برای آنالیز ایران داشتیم. آمادگی کافی داریم و می دانیم ایران شانس اول صعود است. تلاش می کنیم تا در بازی فردا نتیجه خوبی بگیریم.

 

دلیل استفاده از بازیکنان خارجی


من درباره پاسخگویی به بازی فردا اینجا هستم. البته نمی دانم تا جام جهانی در قطر خواهم بود یا نه،اما فیفا قوانینی دارد که همه کشورها از آن استفاده می کنند. مثلا کشورهایی مانند فرانسه و آلمان که از بازیکنان خارجی استفاده کردند .ما هم برای رسیدن به هدف نهایی از این بازیکنان خارجی استفاده می کنیم.

 

سختی بازی در آزادی را می‌دانیم


می دانیم کجا آمدیم و می خواهیم چه کنیم. ما در ورزشگاه آزادی به میدان می رویم که کارمان سخت است. هواداران ایرانی را می شناسیم و می دانیم ایران در حضور هوادارانش تهاجمی بازی می کند. بازی نود دقیقه است و هیچ تیمی قبل از بازی برنده نخواهد بود. ایران از نظر قدرت مشخص است شانس اول صعود به جام جهانی است اما تلاش می کنیم. آمادگی کامل برای بازی فردا خواهیم داشت.

 

آمادگی بعد از اردوی سوئیس


بعد از اردویی که در سوئد داشتیم، به مرحله ای رسیدیم که آمادگی مطلوبی داریم. به صددرصد آمادگی رسیده ایم و می خواهیم بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم.

 

1139192

 

بازیکنان ایرانی را می‌شناسم


بازیکنان ایرانی شخصیت بالایی دارند و من با اشکان دژاگه کار کردم. حالا با شخصیت بازیکنان ایرانی آشنا هستم. با این حال بررسی اصلی ما بالاتر از این است که یکی، دو بازیکن را بشناسیم. روش بازی ها متفاوت است. ایران هم نقاط ضعف و قوت دارد و فردا باید روی نقاط ضعف ایران فشار بیاوریم و قدرت مان را نشان خواهیم داد.

 

کل دنیا می توانند از دورگه ها استفاده کنند


نمی دانم فرانسه و آلمان چه تعداد بازیکن دورگه دارند. همه دنیا می توانند از بازیکنان دورگه استفاده کنند و مشکلی از این بابت برای ما وجود ندارد.

 

مغرور نیستیم


همه ما همبستگی داریم و کادرفنی و مدیریتی و بازیکنان آمده ایم تا موفق شویم. اگر فردا ایران ما را شکست دهد، به خاطر نحوه بازی اش ما را می برد و به خاطر غرور تیم ما نخواهد بود. اگر فردا هم پروز شویم برای قطر و پیراهنی که پوشیدیم ، این کار را انجام دادیم.

 

اردوی ویژه برای دیدار با ایران نداشتیم


اردویی که برگزار کردیم، فقط برای ایران نبود. وقت کافی داشتیم تا برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شویم. سعی کردیم تمام تجربیات خود را به بازیکنان ارائه دهیم و در آخر اردو نیز درباره مسابقه با ایران وقت گذاشتیم.

 

کی روش توانمند است


کی روش مربی قدرتمند و جهانی است. او توانمند است اما هیچ مربی همیشه برنده و بازنده نخواهد بود. بی تردید او در زمین مسابقه می تواند کارهای مفیدی انجام دهد.


دورگه ها بی تعصب نیستند


امیدوارم هیچ کس درباره بازیکنان دورگه از من نپرسد. این بازیکنان با غرور بازی می کنند و هرکس به خاطر پیراهنی که برتن دارد، به میدان می رود. من اروگوئه ای هستم و تیم کشورم شانس مربیگری به من نداد اما قطر نداد. پس فداکاری می کنم. بازیکنان نیز اینگونه هستند. آنها در کشورهایشان نتوانستند بازی کنند و برای جبران محبت های کشور قطر در زمین خواهیم جنگید به خاطر کشوری که توانست ما را معرفی کند. همانطور که کی روش یک پرتغالی است و ببینید که مثل یک ایرانی برای شما کار می کند.

 

قطر سورپرایز جام جهانی است


شانس خوبی برای رسیدن به جام جهانی داریم. می دانیم که ایران بالاتر از ما است اما سوپرایزهایی در فوتبال وجود دارد و ما یکی از آنها خواهیم بود.


ایران فوق العاده است


خوشحالم که به ایران هستم. این کشور فوق العاده است. برای انجام بازی خوبی آمدیم و آمادگی اش را هم داریم. دوست داریم این دو روز شرایط برایمان خوب پیش برود. دوست دارم همه شما را در بازی برگشت در قطر ببینم.

دیدگاه‌ها