کد خبر : 1354317 | 10 شهریور 1395 ساعت 18:42 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

آدیداس پوش ها در پژوهشکده نفت

هجوم دوربین‌های خارجی به تمرین تیم ملی

ملی پوشان از ساعت 18 آخرین تمرین خود پیش از نبرد با قطر آغاز کردند.

هجوم دوربین‌های خارجی به تمرین تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین تیم ملی همانند تمرینات گذشته در زمین ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، تمرینی که برای اولین بار ملی پوشان را با پیراهن های جدید نشان می داد.


*راس ساعت 18 وارد زمین شدند و کار خود را آغاز کردند. بازیکنان با پیراهن های زرد رنگ آدیداس و مربیان با پیراهن های قرمز رنگ پابه زمین گذشتند در حالی که کارلوس کی روش به مانند گذشته متفاوت با بقیه ظاهر شد و با تی شرت سرمه ای رنگ خود در تمرین حضور پیدا کرد.

*به مدت 10 دقیقه بازیکنان به گرم کردن ابتدایی پرداختند  و در گروه های چند نفره کار با توپ را در دستور کار گذاشتند. تمرینی که بسیار مفرح بود در برخی گروه ها با خنده و شوخی بازیکنان همراه شد.

*پس از 10 دقیقه کی روش بازیکنان را به گوشه ای فراخواند و پس از آن تمرینات معمول ابتدای هرجلسه را آغاز کردند.
*پریدن از روی موانع، زانو بلند و استارت های سریع اولین تمرین اصلی ملی پوشان را تشکیل می داد.
*به مانند گذشته دروازه بانان به همراه دن گاسپار از سایر بازیکنان جدا شدند و در گوشه ای از زمین به تمرین اختصاصی پرداختند.
*تمرین امروز نیز به مانند روزهای پیش با استقبال خبرنگاران، عکاسان و فیلمبردادان داخلی و خارجی مواجه شد به طوریکه چند شبکه تلویزیونی به طور زنده تمرین امروز را پوشش دادند.
*برخلاف روزهای قبل خبری از مصاحبه بازیکنان با خبرنگاران نبود.
*آخرین تمرین تیم ملی نیز به سنت قبل تنها 15 دقیقه خبرنگاران و عکاسان را همراه خود داشت و پس از 15 دقیقه نماینده های رسانه های گروهی مجبور به ترک زمین شدند.

دیدگاه‌ها