کد خبر : 1354336 | 10 شهریور 1395 ساعت 19:39 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

در اردوی استقلالی ها

کودکان نابینا از منصوریان قول قهرمانی گرفتند

حضور کودکان نابینا پیش از شرکت در المپیاد ریاضی شور و حال خاصی به تمرین آبی‌پوشان پایتخت بخشید.

کودکان نابینا از منصوریان قول قهرمانی گرفتند

به گزارش "ورزش‌سه"،  تمرین عصر امروز استقلال تهران مهمانان ویژهای را به همراه داشت. چند تن از کودکان نابینا پیش از ترک ایران جهت شرکت در المپیاد ریاضی مهمان منصوریان و شاگردانش شدند و سرمربی استقلال تهران هم استقبال ویژه‌ای از این تیم به عمل آورد.

 

در ادامه این کودکان در صحبت با بازیکنان استقلال و مربی این تیم به آن‌ها گفتند: ما می دانیم که استقلال بهتر می‌شود و همه ما را خوشحال خواهد کرد. ما می رویم که قهرمان جهان شویم و اگر قهرمان شدیم تمام مدال‌های خود را به استقلال خواهیم داد، فقط استقلال هم باید قول بدهد که قهرمان شود و بعد از قهرمانی به ما یادگاری بدهید.

 

1139283

 


وقتی از یکی از این کودکان پرسیده شد که کدام بازیکن را دوست دارند یکی از آن‌ها پاسخ داد: من امید ابراهیمی را دوست دارم. او آنقدر محکم شوت می‌زند که دروازه‌بان با توپ وارد دروازه می‌شود.


یکی از این کودکان در همین حین به سمت علی قربانی رفت و به او گفت، تو که اینقدر خوب سر می‌زنی بیشتر تمرین کن تا بتوانی گل بزنی.

 

در انتها بازیکنان استقلال با این کودکان عکس یادگاری گرفتند. سرمربی آبی‌ها هم به آن‌ها قول داد که اگر قهرمان شویم شمار را دعوت می‌کنیم و پیراهن استقلال را به یادگار به شما می‌دهیم.

دیدگاه‌ها