کد خبر : 1354348 | 10 شهریور 1395 ساعت 20:12 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

به برد قطر خوش‌بین هستم؛

فرکی: این بازی برای هر دو تیم فرصت بود

حسین فرکی سرمربی تیم سایپا می‌گویدکه در مجموع از عملکرد شاگردانش مقابل پرسپولیس خشنود است.

فرکی: این بازی برای هر دو تیم فرصت بود

به گزارش "ورزش‌سه"،  حسین فرکی در پایان بازی دوستانه تیم سایپا با پرسپولیس پاسخگوی خبرنگاران شد.

تمرینات پرفشاری را هر دو تیم پشت سر گذاشتند
بازی خوبی بود و شرایط مسابقه لیگ را داشت. با توجه به اینکه هم بازیکنان ما و هم بازیکنان پرسپولیس تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. ما در این شرایط بازی کردیم و کار برای بازیکنان ساده نبود. هر دو تیم تلاش کردند و صاحب موقعیت شدند و در نهایت هر تیمی صاحب دو گل شد و من در مجموع از شرایط تیمم راضی هستم.

 

روی ضعف‌های خود کار خواهیم کرد
نتیجه نیمه اول واقعی‌تر بود چون دو تیم با ترکیب اصلی به میدان رفتند. اما در نیمه دوم چون تغییراتی در ترکیب ایجاد کردند، که هم زمان بازی گرفته می شد و هم هماهنگی  بازیکنان با هم زمان بیشتری می گرفت. در نهایت بازیکنان تلاش خود را برای کار گروهی کردند و اشکالاتی که در این بازی به چشمم آمد را روی آن‌ها در تمرینات کار خواهیم کرد.

 

این بازی برای هر دو تیم یک فرصت بود
این بازی یا توجه به نبودن ملی‌پوشان پرسپولیس برای این تیم یک فرصت بود و برای هر دو تیم خوب بود و هر دو تیم خوب از این فرصت استفاده کردند. پرسپولیس هم همیشه تیم بزرگی است و اکنون در صدر هستند. امیدوارم در پایان هر تیمی بهتر است مزد شایستگی خود را بگیرد.

 

تمرین می کنیم محکم بازی کنیم
در بازی‌های رسمی حریفان هیچ رحمی به هم نخواهند داشت و ما هم روی این تمرینات کار خواهیم کرد که هم محکم بازی کنیم و هم جوانمردانه، البته در این محکم بازی کردن هیچ عمدی در حرکت بازیکنان دو تیم وجود نداشت.

 

به برد قطر خوش‌بین هستم
همه بسیج شدند که بازی اول که بازی مهمی است و بازی خانگی است تیم ملی موفق شود و من خوش بین هستم که تیم ملی در بازی فردا طر را شکست دهد و ما شروع خوبی در بازی‌های جام جهانی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها