کد خبر : 1354554 | 11 شهریور 1395 ساعت 18:35 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی سانداکاران ایران در ووشو قهرمانی آسیا

سانداکاران تیم ملی ووشوی ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به چهار پیروزی ارزشمند دست یافتند.

پیروزی سانداکاران ایران در ووشو قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون ووشو، نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا از امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان 20 کشور به میزبانی شهر تایپه، پایتخت تایوان آغاز شده است.

تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان در این رقابت ها حضور یافته است.

در روز نخست این پیکارها، سهیلا منصوریان در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندای بانوان در دور اول با «هی بین کیم» نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون روبرو شد.

منصوریان با ارائه مبارزه ای تماشایی در دو راند متوالی به برتری دست یافت و به نیمه نهایی صعود کرد تا حریف قدرتمند چینی را پیش رو داشته باشد.

مهدی محمدی در وزن منهای 56 کیلوگرم ساندای مردان در دور اول با «اوازبک امان بکوف» از قرقیزستان روبرو و در دو راند متوالی پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

مهدی محمدی که به تازگی از تیم جوانان به بزرگسالان راه یافته است در مرحله بعدی با حریفی از ماکائو روبرو خواهد شد.

عرفان آهنگریان در وزن منهای 60 کیلوگرم ساندای مردان ایران در دور نخست با «پتون بالاواردانا» از سریلانکا روبرو شد و در دو راند متوالی پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد. آهنگریان در مرحله بعدی با حریفی از ماکائو روبرو خواهد شد.

سعید فاضلی در وزن منهای 70 کیلوگرم ساندای مردان در نخستین مبارزه با حریفی از ماکائو مصاف داد و موفق شد این سانداکار را ناک اوت کرده و به نیمه نهایی صعود کند. وی در نیمه نهایی با نماینده ویتنام روبرو می شود.

همچنین امروز در بخش تالوی مردان، فرشاد عربی در فرم نن گون با امتیاز 9،64 پنجم شد و نماینده تایوان به مدال طلا رسید. طاهر قاسمی دیگر نماینده ایران در این فرم به امتیاز 8،95 رسید.

امیر محمد رضایی در فرم گون شو با امتیاز 8،84 کار خود را به اتمام رساند.

در بخش تالوی بانوان، حمیده برخور در فرم تای چی چوان با امتیاز 8،99 و «فاطمه حیدری» در فرم نان چوان با امتیاز 9 به کار خود پایان دادند.

رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا تا روز 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها