کد خبر : 1354769 | 12 شهریور 1395 ساعت 16:27 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

چیز زیادی به دست نیاوردیم؛

عبدالرحمان: ثابت کردیم هیچ چیز غیرممکن نیست

عمر عبدالرحمان هافبک توانمند تیم ملی امارت معتقد است که پیروزی برابر ژاپن هنوز چیز خاصی را برای این تیم به ارمغان نیاورده است و تیم امارات 9 بازی دیگر در پیش دارد.

عبدالرحمان: ثابت کردیم هیچ چیز غیرممکن نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، عمر عبدالرحمان هافبک تیم ملی امارات در بازی مقابل ژاپن هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در کسب پیروزی بود. امارات با شعار " همه با هم می توانیم" کمپینی برای حمایت از تیم ملی در درون این کشور به راه انداخته است. آن‌ها در اولین دیدار خود پرقدرت ظاهر شدند و موفق شدند ژاپن را در خانه غافلگیر کنند و سه امتیاز اول خود را جشن بگیرند.


هافبک تکنیکی تیم ملی امارات در پایان این بازی درباره‌ی پیروزی ارزشمند در خانه ژاپن می‌گوید:« کاری که ما انجام دادیم به راستی کار سختی بود ولی هیچ چیز غیرممکن نیست و ما این را ثابت کردیم.  وی ادامه داد: می خواهم از همینجا به همه قانون گذاران و هواداران، چه کسانی که در خانه بازی را تماشا کردند و چه کسانی که در استادیوم بودند تبریک بگویم. این عملکرد حداقل کاری بود که می توانستیم برای آن‌ها انجام دهیم.


من خیلی از نتیجه خوشحال هستم و امیدواریم که این نتیجه اعتماد به نفس بیشتری به ما بدهد. اما در پایان امروز، این تنها یک بازی از 10 بازی بود که ما در پیش داریم و چیز زیادی با این برد بدست نیاوردیم».

دیدگاه‌ها