کد خبر : 1354771 | 12 شهریور 1395 ساعت 16:30 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ویدال، خواهان فسخ قرارداد با بارسلونا

الکس ویدال، مدافع راست باشگاه بارسلونا که سال گذشته از سویا به این تیم ملحق شد، در یکی دو هفته اخیر قصد فسخ قرارداد با این باشگاه را داشت.

ویدال، خواهان فسخ قرارداد با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای جذب ویدال، 18 میلیون یورو به سویا پرداخت کرد و این بازیکن به دلیل محرومیت بارسا از خرید بازیکن، تا ژانویه 2016 برای اولین بازی خود برای آبی اناری ها صبر کرد. او که یک کاتالان است، فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و نه تنها جایگاه ثابتی در بارسلونا پیدا نکرد که در انتهای فصل حتی در فهرست 18 نفره لوئیس انریکه هم قرار نمی گرفت.

 

 

1139853

 

 

با جدایی دنی آلوس در این تابستان، به نظر می رسید که فرصت برای حضور ویدال در ترکیب ثابت بارسا فراهم شده باشد اما عملا اینطور نشد و در دو بازی ابتدایی بارسا در لالیگا و نیز در سوپرکاپ اسپانیا، سرجی روبرتو به ویدال ترجیح داده شد.

 

همین مساله سبب شد تا این بازیکن از مسئولان باشگاه تقاضای فسخ قرارداد بکند که در نهایت با مخالفت روبرو شد. مسئولان بارسا البته این مساله را تحت بررسی قرار دادند و حتی قصد داشتند داریو سرنا، کاپیتان 34 ساله تیم ملی کرواسی و باشگاه شاختار را با قراردادی یک ساله به خدمت بگیرند اما در هر صورت این جابجایی میسر نشد.

به ادعای موندودپورتیوو، احتمال جدایی ویدال در ماه ژانویه و در صورتیکه شرایط کنونی تغییر نکند، وجود دارد. ضمن اینکه پیوستن سرنا به بارسلونا با توجه به اینکه او با شاختار فسخ قرارداد کرده و بازیکن آزاد محسوب می شود، هنوز منتفی نشده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها