کد خبر : 1355399 | 15 شهریور 1395 ساعت 10:00 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

اقدام جالب چینی ها برای میزبانی از ایران

58 هزار تیشرت قرمز و زرد برای طرفداران چین

چینی ها عصر فردا در حالی از ایران در شن یانگ میزبانی می کنند که قصد دارد ورزشگاه المپیک را قرمز و زردپوش کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مقامات چینی برای میزبانی از رقیب قدرتمند خود در شهر شن یانگ اقدامات جالب توجهی را در دستور کار قرار داده اند. بنا به نوشته سایت سوهو چین ورزشگاه مدرن و 60 هزار نفری المپیک شهر شن یانگ در حالی میزبان ایران خواهد بود که بنا به دستور روسای فدراسیون فوتبال چین بیش از 50 هزار تی شرت قرمزرنگ و 8 هزار تی شرت زردرنگ تدارک دیده شده تا به تک تک تماشاگران حاضر در ورزشگاه هدیه داده شود.

 

1140490


 این اقدام در راستای یکدست کردن سکوهای ورزشگاه و استفاده از شرایط میزبانی برای شکست دادن ایران در نظر گرفته شده و در راه تامین هزینه های این اقدام نیز چند اسپانسر فدراسیون فوتبال چین پیش قدم شده و این تی شرت ها را تهیه و به مقامات ورزشگاه المپیک تحویل دادند. نکته جالب این که فدراسیون فوتبال چین در بازی قبلی برابر کره جنوبی نیز نزدیک به 3 هزار نفر از طرفداران را با هزینه خود به سئول برده بود که با لباس یکدست زردرنگ به حمایت از تیم ملی چین پرداختند.


بنا به نوشته رسانه های محلی شهر شن یانگ مقامات چینی برای بازی فردا 58 هزار بلیت برای فروش به طرفداران در نظر گرفته اند که 95 درصد این بلیت ها به صورت اینترنتی به فروش رفته و تنها 5 درصد آن باقی مانده است. ورزشگاه المپیک شهر شن یانگ یکی از مدرن ترین ورزشگاه های حال حاضر کشور چین قلمداد می شود.

دیدگاه‌ها