کد خبر : 1355606 | 15 شهریور 1395 ساعت 20:19 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

در حال ساخت خانه فوتسال هستیم

تاج:شک‌ندارم فوتسال در جام‌جهانی نتیجه‌ می‌گیرد

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه فوتسالی‌ها اعلام کرد که شکی در نتیجه گرفتن این تیم در جام جهانی ندارد.

تاج:شک‌ندارم فوتسال در جام‌جهانی نتیجه‌ می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام جهانی 2016 کلمبیا گفت: پاداش‌های قهرمانی شما در جام ملت‌های آسیا را امروز به حساب واریز کردیم.

 

وی افزود: فوتسال بسیار مهم است و ما در رتبه پنجم دنیا هستیم. در فوتبال ساحلی هم پنجم دنیا هستیم که دو هفته پیش به بدرقه آنها آمدیم که آقای مالک دعای بدرقه را خواندند و ساحلی‌بازان قهرمان شدند که به رتبه پنجم آمدند. امیدوارم فوتسال نتایج خوبی بگیرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فرقی بین فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتبال بانوان و... نیست، اظهار داشت: هر کدام از رشته‌هایی که گفتم دغدغه‌های خودش را دارد که امیدوارم این دغدغه‌ها را برطرف کنیم. شما زحمت کشیدید، تمرین کردید و تلاش‌تان زیاد بوده و اینکه چه نتیجه‌ای کسب شود، دست خداست. شما بدون «هول و ولا» به مسابقات بروید و بازی خودتان را بکنید که شک ندارم نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.

 

تاج که از گلایه فوتسالی‌ها در خصوص تعویض نشدن کفپوش بی‌کیفیت سالن آکادمی ملی فوتبال باخبر بود، تصریح کرد: می‌دانم سؤال دارید چرا کفپوش را تغییر ندادیم که باید بگویم به این دلیل که در حال ساخت ساختماتی چهار پنج طبقه هستیم تا آن را تبدیل به خانه فوتسال کنیم. در خانه فوتسال سالن، ساختمان اداری و... خواهیم داشت که فوتسالی‌ها به آنجا خواهند رفت. بعد از ساخت آن کفپوش این سالن را تغییر خواهیم داد.

 

وی با یادآوری قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا گفت: می‌دانیم شما قهرمان آسیا هم شده‌اید و امروز پاداش این قهرمانی را دادیم. البته این پاداش نیست، بلکه یک قدردانی است که باید از شما صورت بگیرد. برای جام جهانی هم با کفاشیان صحبت کرده‌ایم و پاداش در نظر گرفته‌ایم که برای هر مرحله پاداش خاصی در نظر داریم و همانجا نقداً پرداخت خواهد شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از همه رؤسای کمیته‌های فوتسال از ابتدا تاکنون تشکر می‌کنم که تا به اینجا زحمت کشیده‌اند و باعث شده‌اند اکنون فوتسال به اینجا برسد.

دیدگاه‌ها